Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکر الله بنار، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت تصمیم گیری برای راه اندازی دوباره پارک آبی آزدگان گفت: برای راه اندازی مشارکتی پارک آبی آزادگان ۴ مرتبه فراخوان داده بودیم، که متاسفانه کسی به عنوان سرمایه گذار اعلام آمادگی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص روش سرمایه گذاری اظهار کرد: زمین و تاسیسات از شهرداری و نوسازی و مرمت بر عهده شریک است و قرار بود که بهره برداری از آن به روش BOLT انجام شود، یعنی هر چه شریک خرج کرده را با نرخ سود ۱۸ درصد و تورم ۲۰ درصد تنظیم کنیم و ۱۷ سال بعد به صورت مشارکتی بهره برداری کنیم و شریک هم دائمی نیست.

بنار تصریح کرد: پیش بینی ما این بود که شریک می‌تواند با ۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری این مجموعه را فعال کند و وقتی بعد از ۴ مرتبه فراخوان شریک پیدا نشد، سازمان ورزش درخواست تفویض اختیار کرد تا با بودجه عمومی آن را فعال کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری با بیان اینکه پارک آبی آزادگان در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار است که مالک آن شهرداری تهران است، اظهار کرد: سازمان ورزش اعلام کرده بود که می‌تواند از محل بودجه عمومی این مجموعه را فعال کند و چون خواستار تفویض اختیار بود، ما هم پذیرفتیم و لذا اکنون موضوع پارک آبی در اختیار سازمان ورزش است.

بیشتر بخوانید:

پارک آبی آزادگان خرداد ۹۹ آماده بهره برداری می‌شود/ هزینه ۴۰ میلیارد تومانی برای راه اندازی پروژه اعلام آمادگی چند ورزشکار برای راه‌اندازی پارک آبی آزادگان / اجرای طرح LRT در بازار تهران تذکر هاشمی به حناچی برای بدون استفاده ماندن پارک آبی آزادگان/ راه‌اندازی پارک آبی در نوروز ۹۹ عیدی شهردار به مردم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارک ابی آزادگان شهرداری تهران پارک آبی آزادگان برای راه اندازی سرمایه گذاری سازمان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۷۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد از بسیج ماشین‌آلات برای اجرای مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در مجاورت پارک کوهستان در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، از روز گذشته عملیات ساخت یک مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در سیل بند پارک کوهستان یزد به همت شهرداری و دستگاه‌های مختلف آغاز شده است.

محمدجواد آقایی، معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد در این خصوص اظهار کرد: احداث این سیل بند با همکاری سپاه الغدیر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان همیاری شهرداری‌های استان، استانداری و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برای تأمین ماشین آلات صورت گرفته است.

وی افزود: در نظر داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مخزن ۱۶۰ هزار متر مکعبی در سیل بند پارک کوهستان اجرا شود.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از روان آب‌های بالادست پارک کوهستان مدیریت شده و ایمنی شهر حفظ می‌شود.

کد خبر 748775

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود