Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با موادمخدر از کشف بیش از ۱۸ تن موادمخدر در کشور در هفته نخست تیر ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایسنا، ناصر اصلانی گفت: مجموع کشفیات این هفته ۱۸ هزار و ۲۲۰ کیلوگرم است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۰۷۹۰کیلوگرم) حدود ۶۸ درصد افزایش دارد.


وی افزود: ۱۵ هزار و ۸۴۷ کیلوگرم از مجموع کشفیات مربوط به ماده مخدر تریاک بود که ۸۷ درصد کشفیات را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون دبیرکل ستاد بیان کرد: همچنین از این میزان، ۱۱۵۲ کیلوگرم حشیش، ۴۰۳ کیلوگرم هروئین، ۵۹۱ کیلوگرم شیشه، ۱۶۳ کیلوگرم گراس و ۶۴ کیلوگرم سایر مواد کشف شده است.


اصلانی اظهار کرد: در هفته اخیر مجموعاً ۵۳۳۰ متهم در ارتباط با جرایم مواد مخدر و خصوصاً طی طرح‌های جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح کشور دستگیر شده‌اند که از این تعداد ۳۵۱۲ نفر به اتهام قاچاق و توزیع مواد مخدر و ۱۷۵۳ نفر معتاد متجاهر دستگیر شده‌اند. در میان دستگیرشدگان این هفته ۶۵ نفر نیز از اتباع بیگانه هستند.


وی با بیان اینکه بالغ بر ۸۷ درصد کشفیات این دوره زمانی مربوط به هفت استان کشور است،‌ اظهارکرد: بیشترین حجم کشفیات با ۴۰۷۴ کیلوگرم مربوط به استان تهران است که معادل ۲۲ درصد کشفیات کشور است و خراسان جنوبی با ۳۳۲۸ کیلوگرم، سیستان و بلوچستان با ۳۰۲۸ کیلوگرم، کرمان با ۲۶۷۷ کیلوگرم، یزد  با ۱۰۰۱ کیلوگرم، هرمزگان با ۹۹۹ کیلوگرم و اصفهان با ۷۸۶ کیلوگرم به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.


معاون دبیرکل ستاد افزود: سهم کشفیات ۵ استان اولویت‌دار حوزه مقابله یعنی سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، بوشهر و خراسان جنوبی از کشفیات کشور در هفته مذکور ۵۵ درصد از کشفیات کشور است.


به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر اصلانی اظهارکرد: طی این مدت ۲۷۱ دستگاه خودرو و ۸ قبضه سلاح توقیف شد. ۵۷ درصد کشفیات با اقدامات اطلاعاتی و ۴۱ درصد انتظامی بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر دستگيري معتاد متجاهر ستاد مبارزه با مواد مخدر درصد کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری