Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:58:47 GMT

راه اندازی ۱۰ خانه سلامت و هلال در کرج

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۵۶۶۵

راه اندازی ۱۰ خانه سلامت و هلال در کرج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علیرضا رحیمی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از راه اندازی و افتتاح خانه سلامت و خانه هلال احمر خبر داد و گفت: با توجه به پتانسیل بالای خانه سلامت و خانه هلال بستری برای هم افزایی در حوزه اجتماعی و محرومیت زدایی فراهم می شود که برای آموزش همگانی برای مقابله و رویایی موثر در برابر حوادث و سوانح طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهردار افزود: با توجه به پیگیری‌های شهردار کلانشهر کرج و سازمان فرهنگی و مساعدت اعضای شورای اسلامی، مصوبه ای در خصوص راه اندازی خانه سلامت و هلال در مراکز فرهنگی و تحت پوشش اخذ شد و در حال حاضر چهار خانه هلال تجهیز و آماده بهره برداری است.

رحیمی گفت: گروه ها‌ی داوطلب و هلال و همچنین بهزیستی در این خانه ها مستقر می‌شوند تا اقدام لازم برای آموزش‌های همگانی، مردمی، امدادی و... به شهروندان انجام شود.

او افزود: خانه‌های سلامت دیگر که در مناطق کم برخورد سطح شهر قرار دارند در آینده نزدیک تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات محرومیت زدایی خانه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای