Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:48:38 GMT

ساخت بیمارستان در شهر محمدیه از نیازهای ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۶۱۸۲

ساخت بیمارستان در شهر محمدیه از نیازهای ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، صادق قندی در نشست بررسی مشکلات شهر محمدیه با نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی که روز چهارشنبه در شهرداری محمدیه برگزار شد اظهار داشت: در صورت برگزاری جلسه شورای اداری استان در این شهر می‌توانیم امیدوار باشیم بخشی از مشکلات با دستور استاندار و نمایندگان زودتر حل شود.

وی بیان کرد: در کنار بیان مشکلات از سوی مسئولان باید راهکار هم داده شود تا در مسیر حل آنها گام برداریم و فقط حرف نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قندی تصریح کرد: برای حل جابجایی دوربین‌های ایستگاه عوارضی پیشنهاد می‌دهیم که هزینه جابجایی در استان و شهرداری محمدیه تأمین شود تا مسئولان کشوری بهانه‌ای برای بی توجهی به این مطالبه عمومی نداشته باشند.

بخشدار محمدیه گفت: چند سال است ناحیه شهری مهرگان احداث شده و نیازهای جدید را ایجاد کرده البته شهر محمدیه یک شاخص‌هایی برای زندگی دارد و نشاط شهری آن ارزشمند است که باید حفظ شود اما توجه به خدمات رسانی به ناحیه جدید مهرگان هم از دغدغه‌های مدیران شهری است.

وی اضافه کرد: ناحیه شهری مهرگان سرریز جمعیت استان را دارد و پیشنهاد می‌کنیم به عنوان یک شهر مستقل تعریف شود و با تعیین شهردار مدیریت آن مطلوب شود.

قندی در خصوص کمبود مرکز درمانی در شهر هم مطالبی بیان کرد و گفت: موضوع احداث بیمارستان سالهاست باقی مانده و هر مدیری که می‌آید قول می‌دهد ولی کاری پیش نرفته است.

کار مردم را راه می‌اندازیم تا به نمایندگان مراجعه نشود

بخشدار محمدیه در خصوص رسیدگی به امور مردم گفت: همان گونه که نماینده قزوین اعلام کرد آمادگی داریم تا به گونه‌ای خدمت کنیم تا هیچ شهروندی برای حل مشکل خود به نماینده مراجعه نکند و نوع ارزیابی بخشداری بر اساس میزان رضایت مندی مردم و مراجعه نکردن آنها به دفاتر نمایندگان استانی باشد.

پیش از برگزاری این جلسه لطف اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولین ادارات بخش محمدیه با حضور در منزل شهید رضا سگزآبادی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کردند.

کد خبر 4963450

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری محمدیه نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان مواد مخدر دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است

ایسنا/لرستان نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است.

سید عزیزالله میربراتی در جلسه شهرداران و شورای شهر با استاندار لرستان که در محل سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: در اصل قانون اساسی در رابطه با شوراها صحبت شده که این اهمیت کار آنها را می‌رساند.

وی با بیان اینکه کارخانه آسفالت مسئله عمده شهرهای کوچک است، افزود: شهرهای کوچک به مانند شهرهای بزرگ دیده شوند.

میربراتی یکی از معضلات استان را نبود نیروی تخصصی در بدنه شهرداری‌ها عنوان کرد و یادآور شد: انتظار داریم کمیته‌های انطباق شهرهای کوچک را ببینند و این در حالیست که کمیته‌های انطباق شهرهای کوچک دیده شود.

وی بیان کرد: ارزش افزوده شهرداری‌ها در شهرهای کوچک ناچیز است که ضرورت دارد این مهم مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: نبود نیروی تخصصی در بدنه شهرداری‌ها یکی از معضلات استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • چگونه خنجر شمر به قصر محمدیه رسید؟
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند