Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رسول فرخی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان فرهنگ اساسی‌ترین نیاز هر جامعه‌ای است، اظهار کرد: یکی از حربه‌های دشمن در جنگ نرم نابودی فرهنگ جامعه اسلامی است.

وی به سرمایه گذاری دشمنان در حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر دشمن با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال نابودی فرهنگ اسلامی و دینی است لذا متولیان این حوزه باید اقدامات اساسی برای مقابله با این توطئه دشمنان انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس در ادامه یکی از موضوعات روز جامعه را مشکلات اقتصادی عنوان کرد و گفت: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب توجه مسئولان به حل مشکلات اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مجلس یازدهم مبارزه با فساد در هر سطحی از جامعه است، تصریح کرد: وجود فساد در هر بخشی مانع رشد و توسعه آن بخش می‌شود، فساد با خود مشکلات اقتصادی و معضلات اجتماعی به همراه خواهد داشت.

فرخی با بیان اینکه مجلس به دنبال بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است، افزود: باید نقاط ضعف در شهرستان لاهیجان شناسایی شده و مسئولان با همدلی و وحدت برای حل آن تلاش مضاعف کنند

وی در ادامه به برخی پروژه‌های در دست اجرا در شهرستان لاهیجان اشاره و با بیان اینکه پروژه میدان گیل متعلق به همه مردم گیلان است، گفت: بهره برداری از این پل یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم لاهیجان است که متأسفانه تاکنون محقق نشده در تلاش هستیم تا این پل طی ۲۴ ماه آینده بهره برداری برسد.

کد خبر 4963532

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان بیرجند ایلام استانداری سمنان مواد مخدر دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد

محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارائه لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم از طرف دولت به مجلس و تمرکز این لایحه بر کاهش مالیات بر تولید و تشویق مردم به مشارکت در تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: مسیر رسیدن به توسعه، سرمایه‌گذاری مولد و رشد اقتصادی از محل افزایش جذابیت پروژه‌های تولیدی خواهد بود که در این میان مهم‌ترین مشوق در دسترس دولت برای توسعه اقتصادی، اعطای مشوق‌های مالیاتی است که تاکنون اثرگذاری موفقیت‌آمیزی در تحریک سرمایه‌گذاری مولد نداشته است.

وی بیان کرد: یکی از معدود روش‌های مشارکت دادن مردم در تولید و تشویق آنها روی آوردن به اقدامات شفاف و مولد اقتصادی و حمایت جدی دولت از بازار سرمایه است.

نماینده مردم سپیدان در مجلس اظهار کرد: مالیات‌های بالا، نبود انگیزه برای توسعه زنجیره ارزش و مالیات سنگین بر کار افراد، مانع از جهش تولید و سرمایه‌گذاری خرد مردم در اقتصاد مولد شده در حالی که تغییرات حاصل شده در این لایحه موجب افزایش جذابیت تولید و کاهش ریسک آن خواهد شد. 

علیزاده ادامه داد: مردم بخش خردی از سهامی که در اختیار دارند را می‌توانند از طریق بازار سرمایه در مسیر تولید تزریق کنند تا به این وسیله سرمایه آنها به بخش شفاف اقتصاد وارد شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم گفت: می‌توانیم با جذب واقعی سرمایه‌هایی که در دست مردم است در بخش تولید اقدام به سرمایه‌گذاری در حوزه مولد کنیم و باعث خروج رکود از چرخه تولید شویم.

نماینده مردم سپیدان در مجلس با بیان اینکه معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد، افزود: کاهش مالیات‌های تولید نه‌تنها به کسب‌وکار‌های موجود انگیزه می‌دهد تا فعالیت‌های خود را افزایش دهند، بلکه بازیگران جدید را برای ورود به بازار تشویق می‌کند و رقابت و نوآوری را تقویت می‌کند. 

علیزاده بیان کرد: از طرف دیگر تغییر پایه‌های مالیاتی مبتنی بر اخذ مالیات از مجموع درآمد به جای اخذ مالیات از نیروی کار موجب خواهد شد که تولید بیشتر از قبل رقابت‌پذیر شود و به این ترتیب سرمایه به این سمت جریان خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • پیش بینی برداشت بیش از سه هزار تن انگور امسال از تاکستانهای مهاباد
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور