Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:11:57 GMT

لغو تمام اردوهای دانش‌آموزان همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۷۵۳۵

لغو تمام اردوهای دانش‌آموزان همچنان ادامه دارد

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: اردوهای دانش‌آموزان که از ابتدای اسفندماه لغو شده بود به دلیل استمرار شرایط کرونایی همچنان لغو خواهد بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: تمام اردوهای دانش‌آموزی که از ابتدای اسفندماه و همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس لغو شده بود به دلیل استمرار شرایط کرونایی همچنان لغو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از انجام مکاتباتی در خصوص این موضوع با معاونت تربیت‌بدنی و سلامت به‌عنوان دبیر ستاد مدیریت بیماری کرونا، خبر داد و افزود: با اعضای قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه در خصوص آماده کردن یادمان‌های راهیان نور اقداماتی صورت پذیرفته است که قرار است به‌محض آماده شدن مکان‌های فوق از طرف ستاد اعلام شود.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به وضعیت هشدار یا قرمز اکثر مناطق غرب و جنوب کشور ازجمله استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، خوزستان و... از سوی ستاد ملی مبارزه با کرولا، تعطیلی اردوها ادامه دارد.

وی با تأکید بر حفظ سلامتی دانش آموزان به‌عنوان اولویت اول آموزش‌وپرورش، خاطرنشان کرد: تا اعلام نظر نهایی ستاد ملی مبارزه با کرونا، ستاد مرکزی راهیان نور و استان‌های میزبان همانند ماه‌های اخیر، اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به تعویق افتاده است و ضروری است منتظر اعلام پروتکل‌های وزارت بهداشت باشیم.

شروط بازگشایی مدارس در شرایط کرونا/ حضور یک‌روز در میان دانش‌آموزانممنوعیت کلاس حضوری دانش‌آموزان تا زمان بازگشایی مدارس/ خانواده‌ها تخلفات را به این شماره اطلاع دهندهدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم از نیمه تیر با 2 روش حضوری و غیرحضوری

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان بیشتر بخوانید... شروط بازگشایی مدارس در شرایط کرونا/ حضور یک‌روز در میان دانش‌آموزان ممنوعیت کلاس حضوری دانش‌آموزان تا زمان بازگشایی مدارس/ خانواده‌ها تخلفات را به این شماره اطلاع دهند ثبت تقاضای تغییر کاربری ۱.۵ میلیون متر از مدارس دولتی در شرایط نیاز شدید به فضای آموزشی!!

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان بازگشایی مدارس دانش آموزان شرایط کرونا راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان، از سوی مرکز بهداشت شهدای والفجر، وارنیش فلورایدتراپی برای دانش آموزان در مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز اجرایی شده است.
مسوول واحد دهان و دندان این مرکز گفت: عملیات فلوراید تراپی سال هاست که با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مدارس انجام می شود؛ به طور کلی فلوراید ماده ای بسیار مفید در پوسیدگی های دندان، به ویژه برای سطوح صاف است.
دکتر سید امیررضا دستغیب افزود: طرح فلورایدتراپی به صورت رایگان از سوی دندانپزشکان بهداشت کاران، بهورزان و مراقبان سلامت با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز در حال انجام است.
او اضافه کرد: این طرح برای  ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا پایان اردیبهشت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز