Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@06:11:54 GMT

گلستان در آستانه وضعیت قرمز کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۷۸۴۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با توجه به روند صعودی شیوع ویروس کرونا در گلستان و قرار گرفتن هشت شهر استان در وضعیت قرمز کرونا، احتمال اینکه تا ابتدای هفته آینده، کل استان در وضعیت قرمز زیاد است. ناطقان: عبدالرضا فاضل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از هفته آخر خردادماه شاهد افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا در سطح استان هستیم به‌طوری‌که تعداد بیماران بستری در سطح بیمارستان‌ها از ۱۵۰ نفر در اوایل خردادماه به ۵۵۰ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حال حاضر شهرستان‌های بندر ترکمن، مراوه‌تپه، آق‌قلا، گمیشان، کلاله، گنبدکاووس، گالیکش و مینودشت در وضعیت قرمز قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها شرایط زرد کرونایی دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ۲۱ گانه از جمله تعطیلی پاساژها و مراکز خرید سرپوشیده، تالارهای پذیرایی، مساجد، بازارهای هفتگی و غیره در شهرستان‌های با وضعیت قرمز اعمال شده است.

فاضل گفت: اگر مردم اصول بهداشتی را رعایت نکنند شاهد افزایش روند بیماران خواهیم بود که این مسئله افزایش شمار مرگ‌ومیر ناشی از این بیماری را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بیماران با حضور در مراسمات عروسی و عزا به این ویروس مبتلا شدند، بیان کرد: از هم استانی درخواست می‌کنیم در مراسمات عروسی و عزا شرکت نکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان باری دیگر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد و گفت: از ۱۵ تیرماه استفاده از ماسک در اماکن تجمعی الزامی خواهد شد.

فاضل خاطرنشان کرد: روز گذشته ۴۰۰ تست از مردم استان اخذ و به آزمایشگاه تشخیص کرونا ارسال شد.

منبع: عصر ایران برچسب ها: گلستان ، وضعیت قرمز ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گلستان وضعیت قرمز کرونا وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.   به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.   وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.   این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.   رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.   بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.   نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان