Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت ‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی، روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما (واحد اطلاع‌رسانی فرهنگ و هنر مساجد) گفت: بر اساس اساسنامه جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور  ۲۵ هزار و ۵۴۲ کانون فرهنگی و هنری در سطح کشور مجوز جدید دریافت می کنند.
وی افزود: در مرحله نخست و به برکت ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) برای هشت باب کانون مزین به نام مبارک امام رضا (ع) و ۲ کانون که هر کدام به نام مبارک حضرت فاطمه معصومه (س)  و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) هستند مجوز فعالیت آنها صادر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  ادامه داد: بر این اساس مدیران کانون های فرهنگی و هنری می توانند با مراجعه به بخش کاربری کانون به تارنمای بچه‌های مسجد نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.
ارزانی افزود: در مرحله نخست از ۱۳  تا ۲۱ تیرماه مجوز  فعالیت بالغ بر ۲۲۰۰ کانون به صورت الکترونیکی صادر و در ادامه تمامی کانون‌های موجود کشور پس از تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز در یک بازه زمانی حداکثر سه ماهه مجوز  جدید فعالیت خود را دریافت می کنند.
 اساس‌نامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در جلسه ۸۰۷ مورخ ۱۸ اردیبهشت سال ۹۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

برچسب‌ها مسجد کانون فرهنگی هنری مساجد شورای عالی انقلاب فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجد کانون فرهنگی هنری مساجد شورای عالی انقلاب فرهنگی مسجد کانون فرهنگی هنری مساجد شورای عالی انقلاب فرهنگی کانون های فرهنگی و هنری هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، تهمتن عبداللهی گفت: تا کنون از تعداد ۴۵هزار و ۴۵۵ مجوز معتبر کاغذی در استان تعداد ۹هزار و ۷۷۶ مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.  
وی افزود:بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، صاحبان همه مجوز‌های قدیمی و کاغذی باید، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.
عبداللهی گفت:متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت ️از طریق گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی