Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:30:42 GMT

پرداخت ۹۸ درصد کل مطالبات کشاورزان گندمکار گلستان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۸۸۷۳۳

پرداخت ۹۸ درصد کل مطالبات کشاورزان گندمکار گلستان

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: میزان بیش از ۱۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بابت وجه گندم، ۹۸ درصد کل مطالبات کشاورزان پرداخت شد.

پرداخت بیش از ۱۸۷۰۰ میلیارد ریال  بهای گندم به کشاورزان گلستانی  

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی گلستان، حمیدرضا صیادی اظهار کرد: بیش از ۷۵۸ هزار تن گندم در قالب خرید تضمینی براساس دستورالعمل‌های ابلاغی از کشاورزان زحمتکش گلستانی تاکنون خریداری شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: میزان بیش از ۱۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال معادل بیش از یک‌هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان بابت وجه گندم، ۹۸ درصد کل مطالبات کشاورزان پرداخت شد و اسناد خریدی که تا مورخ هشتم تیرماه 1399 به بانک عامل ارسال و تسویه شد و دولت در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان در تلاش است .
سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار محموله خرید از مزارع استان برداشت و به مراکز خرید تضمینی تحویل شده است.

صیادی خاطرنشان کرد: قیمت پایه خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری 25 هزار ریال برای هر کیلوگرم اعلام شده است و این قیمت براساس پایه خرید با چهار درصد افت مفید و یک درصد افت غیرمفید است.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: گندم استان گلستان گلستان کشاورزان حمیدرضا صیادی سرپرست اداره کل غله خدمات بازرگانی مطالبات گندمکاران خرید تضمینی محصولات کشاورزی گلستان مطالبات کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است

علی بخش شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سطح استان ۹ مرکز خرید راه اندازی شده که از این تعداد ۲ مرکز خرید گندم و کلزا متعلق به کهگیلویه است

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم در مراکز خرید فراهم شده است، خاطر نشان کرد: کشاورزان در مورد تحویل محصول مازاد بر مصرف خود دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیرکل تعاون روستایی استان تاکید کرد: سعی بر آن است در جهت رفاه حال کشاورزان مراکز خرید در کهگیلویه به صورت شبانه روزی فعال شود.

شجاعی با اشاره به ثبت اراضی کشاورزان در سامانه کشت خاطر نشان کرد: به کشاورزانی که قرارداد خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند به ازای هر تن از مزرعه تا مرکز خرید مبلغ میزان ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تشویقی در نظر گرفته شده به ازای هر تن به فردی تعلق می‌گیرد که محصول خود را بنام خود در سامانه کشت قراردادی ثبت کند.

کد خبر 6097712

دیگر خبرها

  • قیمت گندم مشخص شد
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند