Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی گفت : از محل اعتبارات متمرکز روستایی نیازمند تامین هزینه آسفالت ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی شهرستان الیگودرز هستیم .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خادمی عصر روز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت پروژه های حوزه راه و شهرسازی، زیرساخت و راهداری شهرستان الیگودرزکه  با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزارشده بود اظهارکرد: در مدت حضور وزیر راه و شهرسازی در استان اگر چه فرصت برای بازدید از تمام مناطق وجود ندارد ولی اطلاعات کامل و جامع از وضعیت شهرستان الیگودرز در اختیار مجموعه وزارت راه و شهرسازی قرار خواهد گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا اشاره به تسلط کامل مهندس اسلامی بر وضعیت راه ها و جغرافیای کشور ، افزود: حضور مهندس اسلامی در شرایط کنونی نشان از توجه ویژه ایشان به لرستان دارد و امیدواریم در این سفر بخشی از مشکلات استان و شهرستان الیگودرز حل شود .

خادمی  با تاکید بر نیاز ساماندهی راههای روستایی شهرستان الیگودرز ،تصریح کرد: نسبت به میانگین کشوری و سایر شهرستان های استان، راههای روستایی این شهرستان در وضعیت نامساعدتری قرار دارد، به همین دلیل اعتبارات توازن منطقه ای در سال قبل به این شهرستان اختصاص داده شد .

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: بخشی از مناطق شهری الیگودرز در طرح شهری واقع نشده و نیازمند ساماندهی برای اضافه شدن به محدوده شهری است که انتظار می رود با مساعدت وزیر این موضوع به نتیجه برسد .

 خادمی تقاطع غیر همسطح الیگودرز، پنج کیلومتر جاده منتهی به آن و تملک اراضی راه آهن را از دیگر پروژه های نیازمند تکمیل شهرستان برشمردو گفت: با کمک وزیر محترم راه و شهرسازی،در صورت اختصاص مبلغی از محل اعتبارات متمرکز روستایی می توان آسفالت ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی شهرستان الیگودرز را در سال جاری به اتمام رساند . 

او بیان کرد:  در موضوع سد حوضیان با تلاش و کمک مهندس اسلامی مشکلات این سد برطرف شد که جای تقدیر و تشکر  دارد .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: الیگودرز راه وشهرسازی روستایی شهرستان الیگودرز راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۸۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه‌های نماز دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان زرین دشت ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: ارزش کارگر، ارزشِ حیات جامعه است، یعنی هر قدر ما به قشر کارگر اهمیت بدهیم، به این قشر عزیز احترام بگذاریم در واقع به حیات جامعه ارزش قائل شده‌ایم.

امام جمعه زرین‌دشت افزود: لازم است که مسؤولان محترم چه در سطح شهرستان چه استان و چه کشوری مشکلات قشر کارگر را ببینند و با درک چالش‌های پیش روی آنها برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

خطیب جمعه زرین دشت متذکر شد: متأسفانه دیده می‌شود که کارگران مجبورند در ازای کار زیاد، میزان کمی دستمزد دریافت کنند که این خلاف عدالت است.

حجت الاسلام دروند پور در ادامه به در پیش بودن گرامیداشت هفته مقام معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلمین گرانقدر و کارگران عزیز، دو رکن مهم قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند که رسیدگی به مشکلات این دو قشر زحمتکش برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، ضروری است.

لزوم تدابیر هوشمندانه برای ساماندهی مطالبات بر زمین مانده مدیریت شهری حاجی آباد

وی نهم اردیبهشت ماه مصادف با روز شوراها را به شوراهای محترم شهرستان زرین دشت تبریک گفت و بیان کرد: به اعضای شورای شهر و مدیریت شهری حاجی آباد توصیه می‌کنم که نسبت به فضاسازی محیطی مبتنی بر شعائر اسلامی و مذهبی همت کنند چرا که یکی از راه‌های تبلیغ همین دیوارنویسی است.

خطیب جمعه زرین دشت خاطرنشان کرد: ساماندهی فضای سبز شهری، تدابیر هوشمندانه برای اجرای پارک حاشیه‌ای ورودی شهر، ساماندهی جاده سلامت در مرکز شهرستان زرین دشت همه و همه در گروی تلاش جهادی اعضای شورای شهر و مدیریت شهری حاجی آباد است تا موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهروندی شود.

کد خبر 6089133

دیگر خبرها

  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر