Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن فتحی عصر چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج اظهار داشت: وامدار کسی نیستیم اما از مدیرانی که در راه خدمت به مردم گام بردارند با تمام توان حمایت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید ناظر باشند و در حوزه نظارت بیشتر از حوزه تقنین و قانونگذاری فعالیت کنند چرا که اینگونه به جایگاه واقعی خود می‌رسند ضمن اینکه قانون به اندازه کافی وجود دارد که عمل کردن به آن مهمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خط قرمز ما منافع عمومی مردم است،  افزود: نمایندگان مجلس باید ناظر خوبی باشند و در صورت نظارت موثر و خوب بر عملکرد دولت، در همه زمینه‌ها شاهد موفقیت بیشتری خواهیم بود.

فتحی با اشاره به اینکه نمایندگان حوزه انتخابیه باید همدل باشند و در راستای تامین منافع عمومی قدم بردارند، یادآور شد: ما نمایندگان کردستان بدنبال هم افزایی هستیم و با تقسیم کار در کمیسیون‌های مختلف، تلاش می‌کنیم مطالبات به حق مردم را پیگیری و به نتیجه برسانیم.

وی با بیان اینکه باید فضای انتخابات را به فراموشی بسپاریم، تاکید کرد: اکنون زمان تنش نیست بلکه باید با همدلی و همکاری در راستای توسعه استان و رفع مشکلات مردم بویژه مساله بیکاری و اشتغال جوانان گام برداریم.

فتحی با اشاره به اینکه انتخابات دوم اسفند پارسال کورسوی امیدی در دل مردم برای بهبود وضعیت اقتصادی ایجاد کرد، گفت: مجلس یازدهم محکوم به موفقیت است چرا که در صورت عدم موفقیت نمایندگان در کاهش مشکلات مردم، میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده پایین خواهد آمد پس یکسال فرصت داریم گامی اساسی برای کسب رضایت ملت برداریم.

نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی خواستار تلاش مدیران برای جذب سرمایه‌گذاران واقعی در استان شد و افزود: به عنوان نماینده مردم در مجلس، تمام تلاش خود را در این زمینه بکار خواهم بست تا از ظرفیت‌های استان برای توسعه و ایجاد اشتغال استفاده شده ضمن اینکه گله‌مندی‌هایی از بانک‌ها در زمینه دریافت اقساط تسهیلات به متقاضیان وجود دارد که امیدواریم برطرف شود.

فتحی از عملکرد شهرداری و شورای شهر سنندج تقدیر کرد و یادآور شد: فعالیت‌های خوبی در شهر سنندج در حال انجام است و چندین دستگاه در تلاش هستند تا رنگ و بوی شهر تغییرات مثبتی یابد.
وی با بیان اینکه انتظار داریم سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی به شهری توریستی تبدیل شود، اضافه کرد: اینکه چندین ماه است اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با سرپرست اداره می‌شود قابل قبول نیست لذا تلاش می‌کنیم سریعتر وضعیت مدیریت این دستگاه اجرایی مشخص شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کردستان جلسه شورای اداری رابطه نماینده مجلس و مردم سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کردستان جلسه شورای اداری رابطه نماینده مجلس و مردم سنندج مجلس شورای اسلامی کردستان جلسه شورای اداری رابطه نماینده مجلس و مردم سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی عصر یکشنبه در نشست شهردار، مدیران و معاونین شهرداری سنندج که به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: این گردهمایی‌ها باید موجب ایجاد همدلی و همبستگی هرچه بیشتر بین اعضای شورا و مجموعه شهرداری سنندج برای خدمت هرچه بهتر به شهر و شهروندان شود.

وی از تمام تلاش‌های شهردار و تیم مدیریتی شهرداری و پرسنل این مجموعه در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: امیدواریم امسال با سرعت هرچه بیشتر شاهد انجام کارها و اقدامات هرچه بهتر در خدمت شهر و شهروندان باشیم.

رضایی گفت: خدمت فرصتی است که در اختیار تک تک ما به عنوان اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته باید با خلوص نیت و خدمت صادقانه قدردان این فرصت‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید تمام توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها هراسی به دل راه ندهد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: زدن برخی تیترهای زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست اما مجموعه شورا و شهرداری از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه خود نیز همواره از منتقدان برخی مشکلات در شهر بوده‌ام و در جلسات تذکرهای لازم را داده‌ایم، اظهار کرد: همواره سعی کرده‌ام در انتقادها واقعیت‌ها را بیان کنیم چرا که انتقاد سازنده موجب مسیر درست برای خدمت شایسته مدیران است.

وی ساماندهی وانت‌های میوه فروشی و استمرار نهضت آسفالت در شهر سنندج را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری باشیم.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک روز شورا به تمام شوراهای اسلامی شهر و روستا به بیان برخی مسائل و مطالبات مردم پرداختند و بر تلاش هرچه بیشتر مدیریت شهری در مسیر خدمت به شهر و شهروندان تاکید کردند.

کد خبر 6091376

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد