Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با ختافه با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

طرفداری - فردا شب از ساعت 00:30 (به وقت تهران) رئال مادرید از هفته 33 رقابت های لالیگا میزبان ختافه خواهد بود.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان صحبت های پیش از بازی خود را اینطور شروع کرد:

خیلی به بازیکنانم افتخار می کنم چون کار آسانی نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی می دانیم که 6 فینال دیگر در پیش داریم و می خواهیم نهایت تلاش خود را برای کسب پیروزی در این مسابقات به کار بگیریم. در فرم خوبی هستیم اما واقعاً هیچ معنایی ندارد. باید به کار خود ادامه دهیم و فردا دوباره سعی خود را خواهیم کرد. اگر پیروز شویم مطلقاً چیزی عوض نمی شود، با تمام انرژی به کار خود ادامه خواهیم داد. باید مقابل تیمی که می دانیم می توانند کار را سخت کنند عملکرد خوبی داشته باشیم. سعی می کنیم تا راهی برای پیروزی در این مسابقه پیدا کنیم.

افزایش اختلاف با بارسلونا در صدر جدول

واقعیت این است که 6 بازی باقی مانده و پای 18 امتیاز در میان است. باید به حریفان احترام بگذاریم. حریف ما هم برای هدف خود می جنگد و تا پایان برای قهرمانی در لیگ تمام تلاش خود را خواهد کرد. نمی توانیم مطمئن باشیم یا بگوییم که تمام شده است. من به عنوان بازیکن هم چنین شرایطی را تجربه کرده ام و از روی تجربه صحبت می کنم، و بازیکنانم می دانند که هنوز چیزی نبرده ایم.

برنامه بازی های لالیگا

در مورد برنامه بازی ها نمی توانم کاری انجام دهم. تنها کاری که می توانیم بکنیم این است که به خوبی آماده مسابقات شویم و وقتی بازی تمام شد به خوبی ریکاوری کنیم. چند روز پیش بارسلونا را مثال زدم، اما فکر می کنم این اتفاق برای همه رخ می دهد. این برنامه ای است که باید با آن کنار بیاییم. فقط باید به فکر بازی فردا باشیم که برای آن آماده ایم. ختافه می آید که عملکرد خوبی داشته باشد. لالیگا کار خود را انجام می دهد و من هم کار خودم را.

غیبت ادن هازارد مقابل ختافه

می دانیم که هازارد چه بازیکنی است و برای ما نقش مهمی دارد. حریفان ما هم این را می دانند. امیدوارم هیچ نیت بدی برای آسیب زدن به بازیکنان وجود نداشته باشد. حریفان همیشه مقابل ما محکم و قوی بازی می کنند. باید از هازارد مراقبت کنیم چون به خاطر مصدومیت های متعدد مدت ها از میادین دور بوده است. نباید به او سخت بگیریم. به زودی فرم خوب خود را پیدا خواهد کرد.

نظر زیدان در مورد کاسمیرو

همه بازیکنان مهم هستند. تلاش سختی که هر بازیکن به کار می گیرد، منحصر به فرد است. می دانیم کاسمیرو چقدر برای تیم مهم است و چه چیزهایی به ما اضافه می کند. او به تیم تعادل می بخشد و مثل هر بازیکنی، همیشه جا برای پیشرفت دارد.

اظهارات اخیر هامس رودریگز

مهم نیست که او چه گفته است. می دانیم که چه بازیکنی است او حقیقت را گفته و می خواهد بیشتر بازی کند و این طبیعی است. این را درک می کنم. هامس اینجاست، با ما تمرین می کند و تا پایان همینطور ادامه خواهیم داد.

کار تیمی رئال مادرید و تمرکز بازیکنان

تیم در اولویت است. برای مثال، هفته گذشته در صحنه گل کاسمیرو شاهد یک کار تیمی بودیم. حرکت از ابتدا تماشایی بود چون توپ را پس گرفتیم، سپس راموس در یک نبرد هوایی پیروز شد و سپس حرکت بنزما را شاهد بودیم. برای بازیکنان، مهم ترین مسئله تصویر کلی نیست، بلکه چیزی است که می توانند ارائه کنند. من بازیکنی که از پست خود خارج می شود و گاهی اوقات می تواند کاری انجام دهد را دوست دارم.

من تنها کسی نیستم که اینجا کار می کند، پزشکان هستند، فیزیوتراپ ها هستند که از بازیکنان مراقبت زیادی می کنند، و ما سعی داریم روی ریکاوری کار کنیم. اولاً به خاطر شرایطی که سپری کرده ایم و حالا عامل گرمای هوا هم اضافه شده است. می دانیم که هوا خیلی گرم خواهد بود و ریکاوری به لطف کسانی که اینجا زحمت می کشند، اساسی است. حالا فقط مسئله کمی استراحت بیشتر نیست. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و ما بازیکنان را آماده می کنیم تا با 100 توان خود به میدان بروند.

جدایی اشرف حکیمی از رئال مادرید

او بازیکن ماست اما هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. فصل خوبی داشت اما در این باشگاه دو چیز وجود دارد: جنبه اقتصادی و جنبه ورزشی. ما شرایط هر دو طرف را می دانیم و حالا زمان مناسبی برای صحبت در این رابطه نیست. همه چیز می تواند خیلی سریع اتفاق بیافتد. فردا یک مسابقه داریم و توجه من بیشتر به آن معطوف است. منظورم این نیست که به وضعیت اشرف علاقه ای ندارم، اما این بخش بیشتر به باشگاه مربوط است و در ساعات آینده خواهیم دید که چه می شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید کار خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!

عبدالله ویسی به محرومیت 2 میلیاردی خود واکنش نشان داد و البته در ابتدا فکر می‌کرد این مبلغ به ریال است!

طرفداری | فولاد شرایط خوبی ندارد و حالا عبدالله ویسی هم 2 میلیارد تومان بابت صحبت‌های هفته گذشته خود محکوم شد.

عبدالله ویسی پس از بازی هفته گذشته فولاد برابر آلومینیوم اراک، صحبت‌های تندی را انجام داد که باعث شد کمیته انضباطی او را به پرداخت 2 میلیارد تومان محکوم کند. عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور در واکنش به این حکم گفت:

هفته پیش حرفی زدم و برخی از دوستان خود من هم ناراحت شدند. شنیدم کمیته انضباطی 200 میلیون تومان (او به اشتباه تصور می‌کند 2 میلیارد ریال جریمه شده است) من را جریمه کرده است. چه چیزی گفتم؟ فقط گفتم بازی‌ها حساس است و رصد کنید. گواردیولا و آنچلوتی هم بازی حساس باشد همین حرف‌ها را می‌زنند. چوب را برداری، دزد فرار می‌کند. من بابت همه چیز نگران هستم و امیدوارم اتفاقات عجیبی رخ ندهد. من استرس زیادی دارم و ممکن است به هر چیزی شک کنم. من به هیچکس توهین نکردم و جریمه شدم. در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم، این عدالت است؟ چنین حکمی درست نیست. می‌خواهید 10 میلیارد من را جریمه کنید!

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد