Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از پیشکسوتان باشگاه ماشین‌سازی به سرپرستی‌ مجید اقدام از اقدامات مالک باشگاه قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،‌ مجید اقدام به نمایندگی از پیشکسوتان باشگاه ماشین‌سازی طی پیامی از اقدمات محمدرضا زنوزی مطلق ابراز حمایت و قدردانی کرد.

متن پیام قدردانی هواداران به شرح ذیل است:

همه فوتبالدوستان آذربایجان بایستی قدردان حمایت‌های بی‌دریغانه ‌ زنوزی باشند که حقیقتاً وجود این مرد بزرگدل غنیمتی است برای فوتبال آذربایجان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روزهایی که شرایط سخت و دشوار اقتصادی ناشی از تحریم ناجوانمردانه ابرقدرت‌های جهانخوار گریبان جامعه ما را گرفته‌، آقای ‌ زنوزی بدون هیچ چشمداشتی از هر دو تیم ریشه‌دار قلب تپنده آذربایجان پشتیبانی مالی بعمل می‌آورد و شاید در سراسر کشور چنین فرد سخاوتمندی وجود نداشته باشد.

فراموش نکنیم همین تیم محبوب و مظلوم ماشین‌سازی قرار بود چند سال پیش توسط یکی از اخلالگران ارزی به رقابت‌های لیگ درجه ۲ هدایت شود ، اما با درخواست اینجانب و به نیابت از هواداران غیور و صبور ماشین‌سازی آقای زنوزی ماشین پیر فوتبال تبریز را راهی رقابت‌های لیگ برتر نمودند که این خود نشان دهنده خوی مردمی این مرد بزرگ می‌باشد.

هیچ کسی از ابتدای تشکیل باشگاه ماشین‌سازی تا به امروز به یاد ندارد این باشگاه قدیمی تا بدین اندازه از امکانات سرشاری برخوردار بوده باشد.

همواره قدردان زحمات و حمایت‌های مالک این باشگاه خواهیم بود.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر تبریز آذربایجان ماشین سازی فوتبال زنوزی باشگاه ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی افزود: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • کاروان‌سرای شرکت نفت ارومیه ساماندهی می‌شود