Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید در حالی به مصاف ختافه می رود که می داند کسب پیروزی، آنها را به قهرمانی در لالیگا بسیار نزدیک تر خواهد کرد.

طرفداری - از هفته 33 رقابت های لالیگا، رئال مادرید فردا شب میزبان ختافه خواهد بود.

اطلاعات بازی رئال مادرید - ختافه تاریخ برگزاری: جمعه | 13 خرداد 1399 زمان برگزاری: ساعت 00:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه آلفردو دی استفانو | مادرید داور بازی:آقای خوان مارتینز مونوئرا پیش بازی رئال مادرید - ختافه

با توجه به لغزش های بارسلونا و اینکه شاگردان ستین حتی با یک بازی بیشتر هم در رده دوم قرار دارند، رئال مادرید این فرصت را دارد تا با کسب یک پیروزی خانگی مقابل تیم ششم جدول، اختلافی 4 امتیازی در صدر ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه رئال مادرید فصل پر فراز و نشیبی را تجربه کرده، اما بعد از شروع مجدد رقابت های لالیگا، این تیم با کسب 5 برد متوالی موقعیت خوبی برای خود ایجاد کرد و با 71 امتیاز صدرنشین رقابت ها شده و در این مدت هم فقط دو گل دریافت کرده اند و با 21 گل خورده، بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند. کریم بنزما هم در بازی های اخیر رئال مادرید نقشی کلیدی داشته و در 4 بازی اخیر 3 گل و یک پاس گل ثبت کرده است.

در طرف مقابل، ختافه تیم همشهری رئال مادرید قرار دارد که شروع مجدد بازی ها برای آنها با یک شکست و 3 تساوی همراه بود اما پیروزی ارزشمند هفته گذشته مقابل سوسیداد آنها را با 52 امتیاز به رده ششم رسانده و شانس خوبی برای کسب سهمیه اروپایی دارند و مسلماً حریف آسانی نخواهند بود.

بازی رفت دو تیم با پیروزی 3-0 شاگردان زیدان به پایان رسید، و آخرین برد ختافه مقابل رئال مادرید به سال 2012 برمی گردد که در خانه 2-1 رئال مادرید را شکست دادند و بعد از آن 10 شکست متوالی را تجربه کرده اند.

در دیدار فردا رئال مادرید ادن هازارد و ناچو را در اختیار نخواهد داشت اما لوکا یوویچ و لوکاس وازکز بعد از مدتی مصدومیت به لیست بازیکنان تیم برگشته اند ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم به جای هازارد احتمالاً ایسکو در ترکیب رئال مادرید حضور خواهد داشتپیش بینی نتیجه بازی از Whoscored 1-2

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم

7 سال از نبرد تماشایی شاگردان زیدان و انریکه در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (63.2MB)

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم