Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:51:02 GMT

روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک در کردستان تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۱۹۷۱

روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک در کردستان تولید می‌شود

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون واحدهای تولیدی در استان بطور سنتی و صنعتی اقدام به تولید ماسک کردند.

محمد دره‌وزمی اضافه کرد: از هفته جاری واحد تولیدی ماسک استان با نصب دستگاه‌های مورد نیاز روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک را تولید و روانه بازار مصرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مشکلی از لحاظ تامین ماسک در استان وجود ندارد، افزود: علاوه بر تولیدات استان اقدام به واردات ماسک هم کردیم و به تازگی درخواست واردات ۱۰۰ هزار عدد ماسک سه لایه با قیمت مصوب دادیم.

مدیرواحد تولید ماسک ژیان که بعد از شیوع ویروس کرونا خط تولید واحد خود را از پوشاک به ماسک تغییر داده است هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تغییر خط تولید این واحد تاکنون یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ایم.

ناصح نیک‌نام اضافه کرد: در ابتدا دستگاه‌های تولید ماسک موجود در این واحد نیمه اتوماتیک بودند که طی  سه روز ۱۳۰ هزار عدد ماسک به عبارتی روزانه حدود ۴۴ هزار عدد تولید و به بازار تحویل می‌دادیم.

این تولیدکننده ماسک در سنندج افزود: اکنون با نصب تجهیزات و دستگاه‌های تمام اتوماتیک؛ استارت تولید روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک در این واحد زده شده است.

نیک‌نام با اشاره به اینکه ماسک سه لایه پزشکی با تاییدیه معاونت غذا و دارو در این واحد تولید می‌شود، گفت: نیاز کل استان را به ماسک تامین می‌کنیم و مردم دیگر مشکلی از بابت تهیه این وسیله بهداشتی لازم برای مقابله با بیماری کرونا نخواهند داشت.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد تا ظهر چهارشنبه یازدهم تیر در مجموع ۲۳۰ هزار و ۲۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۹۵۸ نفر رسید.  

برچسب‌ها ماسک ویروس کرونا کردستان تولید داخلی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک ویروس کرونا کردستان تولید داخلی ماسک ویروس کرونا کردستان تولید داخلی ۱۰۰ هزار عدد ماسک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،کارشناس امور باغداری جهاد کشاورزی استان کردستان گفت:این میزان گلخانه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.
عبدالله جعفری صرفه جویی در مصرف آب، افزایش تولید و انتقال محصولات جالیزی به گلخانه را از مهمترین اهداف احداث گلخانه دانست.
وی میگوید: با بهره‌برداری تولید در این سطح گلخانه در استان، به ازای هر هکتار ۱۲ نفر به صورت مستقیم صاحب شغل خواهند شد.
هم اکنون بیشترین میزان تولید محصولات گلخانه‌ای مربوط به گوجه فرنگی است و ۱۴ واحد گلخانه در استان به کشت این محصول می‌پردازند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت