Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: 8 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در بستر فضای مجازی ، با رویکرد تربیتی مهارتی به ۲ صورت حضوری و مجازی با هدف پربار سازی اوقات فراغت برای دانش آموزان فعالیت خواهند کرد .

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کورش دلشاد در جلسه غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان شهرستان بویراحمد اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا ویروس،  فعالیت پایگاه‌های تابستانی، امسال  بیشتر در فضای مجازی با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزان و با شعار "هر دانش آموز یک مهارت" برگزار خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مویر آموزش و پرورش بویراحمد با بیان اینکه کلاس‌ها در رشته‌های قرآنی، علمی، آموزشی، فناوری، هنری، ورزشی و مهارتی زندگی برگزار می‌شود افزود: محور برنامه‌های پایگاه‌های تابستانی مهارت‌های ارتباطی، مهارت‌های  فنی و حرفه‌ای، مهارت‌های فرهنگی و هنری، مهارت‌های  اقتصادی  و اشتغال‌زایی، مهارت‌های ورزشی و سلامت است.

مدیر آموزش وپرورش  شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه پرهیز از تجمع و زدن ماسک مهمترین راه مقابله با ویروس کرونا اعلام شده است گفت: کلاس‌های حضوری پایگاه‌های تابستانی نیز هم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

در  ادامه معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان  را بسیار مهم دانست و گفت: در 8 پایگاه  غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان اطلاع‌رسانی مناسب صورت گیرد تا دانش آموزان بر حسب علاقه خویش در این کلاس‌ها که بیشتر با رویکرد فضای مجازی برگزار خواهد شود شرکت کنند.

سید قدرت الله موسوی ارشد شرکت دانش آموزان در شرایط کنونی را اختیاری دانست و گفت: در این شرایط کرونایی باید از بستر فضای مجازی برای پربار کردن اوقات فراغت دانش آموزان و یادگرفتن مهارتهای مختلف زندگی استفاده کرد.

در این جلسه اعضا نقطه نظرات خویش را پیرامون غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان بیان کردند و بر کیفی سازی مهارت‌ها در بستر فضای مجازی تاکید کردند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان اوقات فراغت فضای مجازی آموزش اوقات فراغت دانش آموزان غنی سازی اوقات فراغت شهرستان بویراحمد بستر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی

ابراهیم رسولی فر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی قزوین گفت: دانش آموزان علاقه فراوانی برای حضور در کلاس‌ها و دوره‌های تیراندازی دارند و با همکاری مربیان سپاه و تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) تا ۲۰ اردیبهشت ماه این روند ادامه دارد.

وی در رابطه با کلاس‌های میدان تیر شبیه سازی شده ویژه دختران دانش آموز نیز اضافه کرد: سالن‌های شبیه ساز تیراندازی یکی از ظرفیت‌های سپاه است که بیش از چهار هزار دانش آموز مدارس دخترانه با حضور در این سالن و تحت آموزش مربیان تخصصی، به صورت شبیه سازی با سلاح کلاشینکف تیراندازی خواهند کرد.

رسولی فر اضافه کرد: تمامی دانش آموزان مقاطع تحصیلی نهم، دهم و دوازدهم دختر و پسر که درس آمادگی دفاعی دارند، این درس را با رویکرد مهارت افزایی، تعمیق فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، جهاد، ارزش‌های معنوی شهادت و مجاهدت در راه خدا فرا می‌گیرند.

این مسئول با اشاره به محتوای آموزشی درس آمادگی دفاعی عنوان کرد: محتوای آموزشی درس آمادگی دفاعی شامل آشنایی با اهداف آمادگی دفاعی، فرهنگ دفاع امنیت و اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی و آشنایی با ساختار و اهداف سازمان بسیج و معارف دفاع مقدس و نیز دفاع نظامی شامل بخش‌های نظام جمع و رزم انفرادی، آشنایی با نیرو‌های مسلح، سربازی، سلاح شناسی و مهارت‌های تیراندازی و همچنین دفاع غیرنظامی شامل بخش‌های جنگ نرم، پدافند غیرعامل، امداد و نجات و اردو‌های عملی دفاع نظامی و اجرای میدان تیر است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین بیان کرد: برای اجرای این برنامه‌ها هماهنگی‌های مناسبی با اداره کل آموزش و پرورش استان و شورای معاونین، روسای مناطق ۱۴ گانه و همچنین مدیران مدارس به منظور برگزاری کلاس‌های تئوری و عملی درس آمادگی برای دانش آموزان شده است.

رسولی فر یادآور شد: این آموزش‌های تئوری و عملی برای نوجوانان و جوانان کشورمان مهم و اثرگذار است چرا که در سند تحول آموزش و پرورش و در سند اعتلای سازمان بسیج، تربیت جوان مومن انقلابی و پای کار برای نظام از اهداف اصلی این اسناد بوده و به نوعی مقدمه سازی و کادرسازی برای ظهور منجی عالم بشریت به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت