Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:02:38 GMT

شهرستان گرمی در مسیر توسعه قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۷۱۵

شهرستان گرمی در مسیر توسعه قرار دارد

اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در نشست با جمعی از معتمدین شهرستان گرمی مغان با اشاره به اقدامات انجام شده در این شهرستان افزود: تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، تلاش برای ارتقای صنعتی منطقه ، توسعه زیرساخت های گردشگری و چهار بانده کردن جاده بیله سوار – گرمی از جمله این اقدامات است.

وی اختصاص بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار به بخش آب موران و انجام مطالعات و اجرای سد تازه کند برای انتقال آب شرب به این شهرستان را از دیگر برنامه های دولت در این شهرستان ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه احداث سد تازه کند پروژه پر هزینه است، اظهار داشت: احداث این سد به بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد  که با تلاش و همکاری مسوولان شهرستان و استان تامین خواهد شد.

استاندار اردبیل با اشاره به اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر در واحد تولیدی و صنعتی شیرآلات قهرمان بیان کرد: این امر بیانگر عزم بارز اهالی منطقه برای توسعه و پیشرفت شهرستان گرمی است.

بهنامجو با بیان اینکه با افتتاح و بهره برداری از واحد تولیدی و صنعتی شیرآلات قهرمان چندین واحد پایین دستی دیگر نیز فعال شده است، اضافه کرد: با پر شدن فضای شهرک صنعتی شماره یک زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شماره ۲ نیز تامین و ایجاد خواهد شد.

 وی ادامه داد: در صورت تصویب و ابلاغ منطقه آزاد در سالجاری شاهد رشد و توسعه بیش از پیش منطقه و شهرستان گرمی خواهیم بود.

او خواستار همدلی و همکاری بیش از پیش مردم و مسوولان در شهرستان گرمی شد و گفت: امیدواریم با وحدت رویه و تلاش تمامی مسوولان از تمامی ظرفیت ها برای توسعه و پیشرفت گرمی مغان استفاده شود.

در این جلسه تعدادی از معتمدین شهرستان گرمی مغان با اشاره به برخی مشکلات موجود در منطقه خواستار رسیدگی مسوولان و تخصیص اعتبار شدند.

شهرستان گرمی مغان در صد کیلومتری شمال اردبیل و در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان واقع است.

برچسب‌ها اردبیل استانداری اردبیل اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردبیل استانداری اردبیل اکبر بهنام جو اردبیل استانداری اردبیل اکبر بهنام جو شهرستان گرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی

رضا بدرزاده گفت: تاکنون بیش از ۴۲ میلیون مترمکعب در پشت سد عمارت، بیش از ۵.۵ میلیون مترمکعب در پشت سد تازه‌کند و بیش از ۴.۷ میلیون مترمکعب در پشت سد گیلارلو ذخیره‌سازی شده تا در ماه‌های آتی مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیر منابع آب شهرستان‌های گرمی و انگوت با اشاره به افزایش ذخیره سدهای تازه‌کند و گیلارلوی گرمی افزود: در اثر بارش‌های اخیر ذخیره سد تازه‌کند به میزان ۸۲ درصد و سد گیلارلو به میزان ۷۰ درصد در مقایسه با مشابه سال قبل افزایش یافته است.

به گفته او، در ۲ سال گذشته جهت لایروبی، مرمت و بازسازی و همچنین لاینینگ کانال آب‌آور سد گیلارلو ۵۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر منابع آب شهرستان‌های گرمی و انگوت همچنین حفاظت و صیانت از منابع آب شهرستان گرمی را یادآور شد و گفت: در همین راستا با همکاری تیم‌های گشت و بازرسی آخرین وضعیت منابع آبی منطقه رصد می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است