Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها: نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نقش علمای دین در تحکیم پایه‌های دینی، گفت: طلاب در تحقق شعار سال مدنظر رهبری پیشگام شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری, آیت الله محمد‌باقر محمدی‌لائینی ظهر امروز در دیدار مجمع نمایندگان طلاب مازندرانی مقیم قم، اظهار داشت: در خصوص مصوبه در حوزه موضوعات استانی که ابلاغ شده باید بدانیم کدام مصوبه به سرانجام رسیده و کدام انجام نشده تا برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مورد مسائل فرهنگی صنف ما حتی شرایط بد اقتصادی، باید درد اول ما درد دین و فرهنگ باشد و بعد از آن باید بحث اقتصاد مطرح شود، دغدغه‌های فرهنگی باید جدی گرفته شود.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: برخی از مسائل دست ما نیست ولی ما باید توسط رسانه‌ها مطالبات بحق فرهنگی، دینی را بخواهیم، پرچم انقلاب باید برافراشته باشد و انقلاب اسلامی حرف اول ما باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، تصریح کرد: همه هفت هزار طلبه‌ای که در قم داریم باید انقلابی و به خط باشند، اگر می‌خواهیم انقلابی باشیم مشکلات زیادی را باید تحمل کنیم، بخشی از مطالبات می‌تواند آتش به اختیار و جهادی توسط طلاب باید صورت گیرد. 

نماینده ولی فقیه در مازندران: نقش بازاریان در تحقق شعار سال اساسی و کارساز استفرمانده سپاه استان کرمان: تحقق شعار سال نیازمند اقدام عملیاتی، جریان‌سازی و دشمن‌شناسی استفرمانده سپاه کربلا: قرارگاه فرهنگی و رسانه‌ای شعار سال در مازندران ایجاد شود‌

لائینی بیان کرد: برگزاری نماز جماعات و دعاها و برگزاری مسابقات دینی در سواحل دریا، از این موارد است، طلاب باید آموزش ببیند، در مکان‌های شلوغ شهر در ایام مختلف با برپایی خیمه مراسم پرسش و پاسخ داشته باشند.

وی گفت: باید در شرایط کرونایی وارد مسائل معیشتی شویم و این برنامه کمک مؤمنانه‌، باید آمار دقیق از طلابی که مشکلات مالی عدیده دارند مشخص و کمک شوند، از ظرفیت خیران نیز استفاده شود.

محمدی لائینی بیان کرد: در شرایط کرونایی برای تغسیل و تدفین متوفیان کرونایی قرارگاه جهادی تشکیل دادیم که از طلاب استان استفاده شد و صدها اموات کرونایی را تغسیل و تدفین کردند، همچنین برای بررسی کمک مؤمنانه به سراسر استان سفر کردیم و از نزدیک پیگیری کردیم.

انتهای پیام/ 681/ی

R41358/P/S6,74/CT11 بیشتر بخوانید... نماینده ولی فقیه در استان همدان: ورود حوزه‌های علمیه و طلاب برای مدیریت فضای مجازی یک ضرورت است قرارگاه رسانه‌ای طلاب استان همدان آغاز به‌کار کرد ۲۰ هزار نفر از طلاب در قالب گروه‌های جهادی خدمت‌رسانی می‌کنند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه تحقق شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه چهارشنب۵ اردیبهشت در دیدار رئیس دیوان عالی کشور ضمن اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی در منطقه سیستان و نیز خسارت‌های وارده از سیلاب در جنوب استان پیرامون مسائلی از جمله حقابه سیستان و نیز فراهم ساختن زیرساخت‌ها در شهرهای جنوبی استان به گفت‌وگو پرداخت.

امام جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به تعارض در مالکیت اراضی کشاورزی بین مردم و منابع طبیعی عنوان کرد: یکی از گلایه‌های مهم و متعدد مردم در سفرهای شهرستانی بنده این است که بسیاری از اراضی زراعی توسط منابع طبیعی جزء اراضی ملی اعلام شده است و این در صورتی است که مردم در این نقاط براساس عُرف متداول زندگی کرده و ملک هر کس نیز مشخص و آثار کِشت، داشت و برداشت نیز محرز است و حکایت از آن دارد که زمین زراعی با وجود درختان کهنسال نسل اندر نسل، آباد شده و لازم است تدبیر لازم در این خصوص اتخاذ شود.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور نیز در خصوص قوانین مالکیت اراضی قول پیگیری داد و عنوان کرد: باید در دادگستری استان شورایی تشکیل و در این خصوص تدابیر خاص خود را اتخاذ کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است