Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر گرگان گفت: حضور قرارگاه خاتم الانبیاء در اجرای این پروژه به جهت ایجاد اطمینان خاطر در سرمایه گذاران از محاسن این پروژه می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: سید محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: بعد از بررسی ها  و مطالعات برای جانمایی شهربازی شهرگرگان فضای 15 هکتاری با موقیعت سوق الجیشی و چشم انداز خوب در منطقه هزارپیچ در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر شهر بازی، هتل، سوییت های اقامتی، رستوران های سنتی و کافی شاپ ها برای این پروژه پیش بینی شده است.

مرتضوی گفت: چرخ و فلک در بالاترین نقطه شهربازی  با 120 متر اختلاف ارتفاع نصب میشود که تمامی مناظر شهر گرگان به صورت بصری در مقابل دید افراد قرار میگیرد.

وی افزود: پروژه شهر بازی اقتصاد شهرگرگان را تحت تاثیر قرار می دهد و با اشتغالزایی موثر 400 شغل مستقیم و مشاغل غیر مستقیم ایجاد میشود.

مرتضوی افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء با تجربیات کشوری و فراملی برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است که با توجه به تاثیراتی که این پروژه در رضایتمندی اجتماعی در بین شهروندان دارد باعث شد این قرارگاه برای پذیرفتن این پروژه توجیه شود.

مرتضوی افزود: پروژه شهر بازی از نظر حجم مالی فاصله زیادی با پروژه های اجرایی که در گذشته در شهر گرگان اجرا شده است، دارد و مبلغ فاز اول این پروژه که قرارداد آن با قرارگاه خاتم الانبیاء بسته شده است 162 میلیارد تومان می باشد که 30 درصد به صورت نقدی و 70 درصد به صورت تهاتر به قرارگاه سپرده میشود که املاک آن نیز از قبل مشخص شده است.

وی توضیح داد: در فاز اول شهر بازی زیرساخت ها و دیواره های حائل و جدا کننده، سطوح شیب دار برای نصب دستگاه ها، احداث شهربازی سرپوشیده به مساحت 6 هزار متر مربع که بخش کوچکی از شهر بازی است اجرا خواهد شد و مدت زمان یکسال برای اتمام فاز یک در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در فاز دوم این پروژه احداث هتل، مکان های اقامتی، رستوران سنتی، تم پارک و آماده کردن فضاهای استقرار دستگاه ها اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: بعد از گذشت چند ماه از ورود به فاز یک و انجام سطح بندی و تفکیک فضاهای مختلف از همدیگر میتوانیم وارد فاز دوم شویم و لزومی برای فاصله یکساله بین فاز یک و دو وجود ندارد.

مرتضوی بیان داشت: بهره برداری، خرید و نصب دستگاه ها و جذب سرمایه گذاران بخش بعدی این پروژه می باشد که همزمان نیز در حال پیشبرد است و باسرمایه گذاران در استان و خارج استان در حال رایزنی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه برای خرید دستگاه ها 100 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است افزود:  حضور قرارگاه خاتم الانبیاء در اجرای این پروژه به جهت ایجاد اطمینان خاطر در سرمایه گذاران از محاسن این پروژه می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان قرارگاه خاتم الانبیاء نظر گرفته شد سرمایه گذاران دستگاه ها شهر بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از مزایده اموال منقول شناسایی شده متهم پرونده کثرالشالکی شهرستان بهمئی خبر داد.

سید علی ملک حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل سپرده گذاران صندوق کثیرالشاکی بهمئی گفت: در مرحله کنونی تعداد پنج دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شده تا اینکه با مزایده آن‌ها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آن‌ها پرداخت کنیم.

وی اظهارکرد: این کار در نوع خود فوق العاده بوده و این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام صورت گرفته و همانگونه که می‌دانید پرونده همچنان در دادسرا بوده و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هر گونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده گذاران را برطرف کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسراهای استان کهگیلویه و بویراحمد است، خاطرنشان کرد: پرونده به صورت ویژه و با نظارت شخص دادستان، معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد.

ملک حسینی با اشاره به فروش سهام صندوق تصریح کرد: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم اما به دلیل شرایط کنونی بورس، باوجود دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است اما با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده گذاران برگردانیم.

وی با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک در بهمئی را خواهیم داشت، بیان کرد: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی خواهد بود. همچنین اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس