Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- فرماندار قم گفت: بانوان نقش مهمی در صیانت از بنیان خانواده دارند و باید مهارت‌های زندگی را به خوبی فراگیرند تا در تحکیم خانواده موفق‌تر عمل کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مرتضی حیدری عصر امروز در مراسم اهدا جهیزیه 15 نوعروس که به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت امام رضا(ع) که در سالن فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل خانواده به زندگی انسان برکت می‌بخشد و از بسیاری از آسیب‌ها مصون می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قم افزود: مشکلات مالی نباید مانعی در مسیر ازدواج و تشکیل خانواده باشد، در این باره هر یک از ما وظیفه داریم تا در حمایت از اقشار ضعیف برای ازدواج آسان و موفق تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: انسان در زندگی گاهی احساس خوشبختی دارد و گاهی با دشواری‌هایی مواجه است، غفلت در اوج خوشبختی و ناامیدی در گرفتاری شایسته انسان مومن و با تقوا نیست.

حیدری بیان کرد: خداوند به بشریت، نعمت‌های بی‌شماری چون حیات، پدر و مادر و فرزند و سلامتی بخشیده است که در این میان، یکی از عوامل مهم در خوشبختی انسان و همچنین از نعمات الهی، داشتن همسر خوب است.

شورای شهر شیراز با ساخت سالن ورزشی بانوان موافقت کردسلسله نشست‌های «بانوان عاشورایی» به صورت مجازی برگزار می‌شودوی خاطرنشان کرد: اگر انسان بداند که همسر نعمت بزرگی است، هیچ گاه بنای ناسازگاری در زندگی ندارد، بلکه تلاش می‌کند قدردان چنیننعمتی باشد و با محبت و نگاه داشتن حرمت‌ها در خانواده، این بنیان محکم را حفظ کند.

فرماندار قم تصریح کرد: بی‌توجهی به تحکیم بنیان خانواده، زمینه ساز بروز بسیاری از آسیب‌ها و معضلات است، در جامعه دینی و اخلاقی، نباید به این آسانی طلاق و فروپاشی خانواده اتفاق بیفتد.

وی گفت: معنویت و پایبندی به ارزش‌های اخلاقی یکی از مولفه‌های مهم در صیانت از خانواده است و جوانان باید در تشکیل خانواده به معنویت و اخلاق توجه داشته باشند.

حیدری افزود: در 4 ماه اول زندگی، بنیان خانواده محکم می‌شود و باید با استفاده از مشاوره، انتخاب صحیح همسر و توجه به اخلاق، زندگی شاداب و سالمی تشکیل داد تا فرزندان در دامان خانواده‌ای مستحکم پرورش یابند.

وی گفت: زوجین باید به فرزندآوری نیز توجه داشته باشند و از طرفی سیاست‌های جمعیتی به گونه‌ای باشد تا هر یک از خانواده‌ها بتوانند با کمترین دغدغه‌ مالی، چند فرزند داشته باشند.

فرماندار قم عنوان کرد: برخی از موسسات خیریه همچون موسسه حضرت ابوالفضل(ع)، تلاش خوبی در تامین نیاز زوجین برای تشکیل خانواده دارند و باید این موسسات نیز مورد حمایت قرار بگیرند.

انتهای پیام/457/ ت

R7854/P1336/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... شورای شهر شیراز با ساخت سالن ورزشی بانوان موافقت کرد سلسله نشست‌های «بانوان عاشورایی» به صورت مجازی برگزار می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیان خانواده تشکیل خانواده فرماندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود

زهرا حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری بر اساس دستورالعمل ابلاغی، برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: این رویداد با رویکرد هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، مدیران، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی در هفته جمعیت و اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این رویداد ویژه عموم است اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تأثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (در راستای جوانی جمعیت) را تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت به شماره ۰۹۰۱۲۹۷۳۵۲۰ در پیام‌رسان ایتا به دفتر امور بانوان و خانواده ارسال کنند.

کد خبر 6098121

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • یک کشف علمی از جنس اشعار «خیام»؛ فسیل انسان در حمّام خانۀ شما! (+عکس)
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • هستی گهواره من/ اضطراب مرگ معنا بخش زندگی / گریز از مرگ با مد و دفن شدن در نقش اجتماعی
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است