Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان از بازداشت قاتل جوان ۲۲ ساله در شهر سقز خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سقز از بازداشت قاتل جوان 22 ساله بر اثر نزاع مسلحانه شب‌گذشته در این شهرستان در کمتر از 24 ساعت پس از کشف جسد خبر داد.

وی گفت: شب گذشته با اعلام قتل فردی جوان در یکی از خیایان‌های سقز، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کردستان| نزاع مسلحانه منجر به قتل جوانی در سقز شد+جزئیاتپرونده قتل وحید مرادی به دیوان عالی ارسال شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان افزود: قاتل پس از بازداشت در بازجویی کارآگاهان پلیس، علت قتل را سهواً اعلام کرده اما تحقیقات و بررسی‌های تخصصی تا یافتن انگیزه اصلی قتل همچنان ادامه دارد.

سرهنگ حیدریان اظهار کرد: جزئیات تکمیلی این پرونده متعاقبا از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛  شب گذشته ساعت 10:40 جوانی 22 ساله به ضرب گلوله و از ناحیه پشت گوش به قتل رسید و  جسد آن در داخل خودرو سانتافه در یکی از خیابان‌های سقز کشف و قاتل متواری شده بود که عصر امروز در کمتر از 24 ساعت، توسط پلیس بازداشت شد.

انتهای پیام/492/ ت

R7848/P/S6,66/CT1 بیشتر بخوانید... "فقر عاطفی" در خانواده منشأ خشونت‌هایی چون "قتل رومینا" "مقتل‌شناسی" موضوع جدید جلسات هفتگی حجت‌الاسلام حامد کاشانی اسماعیلی: روح‌الله زم به اعدام محکوم شد/تصویر جسد منتسب به منصوری به ایران ارسال شد/هنوز درباره قتل یا خودکشی ابهام داریم

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

سیدمحمد مهدی سجادی روز دوشنبه افزود: عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شود و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود.

وی ادامه داد: در این حادثه هر ۲ برادر غرق شدند و پدر خانواده که خودش را به آب می‌زند توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر یکی از این افراد شب گذشته پیدا شد و پیکر دیگر شب گذشته به دلیل تاریکی مقدور نبود و امروز پیدا شد.

وی بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه‌ها از خانواده‌ها تقاضا می‌شود از تردد در محدوده رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

ورود سیلاب ناشی از بارندگی‌های اسفند و اوایل فروردین سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه هیرمند و کانال‌ها و انهار منطقه سیستان شده است و با وجود هشدار‌های متعدد از سوی دستگاه‌های امدادی برخی شهروندان بدون رعایت نکات ایمنی به کنار رودخانه ها، کانال‌ها و انهار می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری