Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:16:49 GMT

«درخت انجیر معابد» به چاپ سیزدهم رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۱۸۱۶

«درخت انجیر معابد» به چاپ سیزدهم رسید

به گزارش خبرنگار مهر، رمان دو جلدی «درخت انجیر معابد» نوشته احمد محمود به‌تازگی توسط انتشارات معین به چاپ سیزدهم رسیده است.

این‌رمان درباره درختی به نام انجیر معابد است و یکی از ویژگی‌های مهمش در ادبیات ایران، تعداد زیاد شخصیت‌هایش است. درخت انجیر معابد در جنوب ایران رشد می‌کند و دارای ریشه‌های هوایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان رمان «درخت انجیر معابد» درباره خانواده‌ای است که یکی از این درخت‌ها را در خانه خود دارد و آغاز قصه هم از جایی است که در تلاش برای قطع‌کردن درخت، از تنه‌اش خون جاری می‌شود. در باورهای بومی مردم، این درخت، گیاهی مقدس است...

«درخت انجیر معابد» برای اولین بار در سال ۷۹ و با هزار و ۳۸ صفحه به چاپ رسید. چاپ دهم و یازدهمش نیز زمستان ۹۵ و تابستان سال ۹۶ به بازار آمدند. این‌کتاب تیرماه سال گذشته به چاپ دوازدهم رسید.

کتاب مذکور، آخرین رمانی بود که از احمد محمود چاپ شد و داستانش، دو محور مفهومی عصیان و خرافه را شامل می‌شود.

چاپ سیزدهم این‌کتاب با ۱۰۳۸ صفحه، در دو جلد و قیمت ۱۷۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4963324 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد محمود تجدید چاپ انتشارات معین رمان ایرانی ادبیات داستانی رایزنی فرهنگی ویروس کرونا تازه های نشر کتاب و کتابخوانی ادبیات جهان ترجمه بازار نشر ادبیات داستانی مرکز فرهنگی شهر کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبرگزاری مهر گردشگری حوزه هنری ادبیات کودک و نوجوان درخت انجیر معابد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی علومی درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی علومی رمان‌نویس، پژوهشگر، اسطوره‌شناس و طنزنویس روز گذشته یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در بم شهر زادگاهش دار فانی را وداع گفت.

از آثار او می‌توان به رمان‌های معروف سوگ مغان، آذرستان، ظلمات و... اشاره کرد.

علومی متولد ۱۳۴۰ بود و فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بود.رمان «آذرستان» او در سال ۷۷ کتاب برگزیدهٔ سال از سوی وزارت ارشاد وقت و رمان طنز «شاهنشاه در کوچه دلگشا» برندهٔ سی سال رمان طنز ایران شد.

از محمدعلی علومی آثار پژوهشی متعددی در حوزه‌های مختلف ادبیات باقی مانده است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903304

دیگر خبرها

  • طنین «آواز آن پرنده آتشین» در نمایشگاه کتاب
  • محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز درگذشت
  • نویسنده سرشناس ایرانی در ۶۳ سالگی درگذشت
  • محمدعلی علومی درگذشت + سوابق
  • محمدعلی علومی، نویسنده و پژوهشگر درگذشت
  • محمدعلی علومی درگذشت
  • (اینفوگرافیک) خواص بی‌نظیر انجیر برای سلامتی
  • تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن (اینفوگرافی)
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود