Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@03:09:46 GMT

جدایی مسی از بارسلونا جدی‌تر از همیشه

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۲۷۵۷

جدایی مسی از بارسلونا جدی‌تر از همیشه

خبرگزاری میزان- به نظر می‌رسد فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا قصد ترک این تیم را دارد. تاریخ انتشار: 11:33 - 13 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۲۳۸

خبرگزاری میزان - به ادعای کادناسر، لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا مذاکرات برای تمدید قراردادش را متوقف کرده و قصد دارد در تابستان سال آینده این تیم را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود مسی به دلیل مشکلات به وجود آمده در این تیم، خود را مقصر می‌داند و دچار سرخوردگی شده است. مسی از تصمیمات اخیر مدیران این باشگاه عصبانی است.

او علاوه بر این، اختلافاتی هم با اریک آبیدال، مدیر ورزشی باشگاه و کیکه ستین سرمربی این تیم دارد و همچنین از اینکه باشگاه نتوانست نیمار را جذب کند، به شدت ناراحت و عصبانی است. به همین دلیل، او تصمیم گرفته سال‌های پایانی فوتبالش را در تیم دیگری سپری کند.

با وجود اینکه مذاکرات برای تمدید قرارداد مسی با بارسلونا بین بارتومئو و پدر مسی به خوبی پیش می‌رفت و توافقاتی حاصل شده بود، اما به نظر می‌رسد این ستاره آرژانتینی قصد دارد با پایان قراردادش در تابستان ۲۰۲۱ نیوکمپ را ترک کند.

مسی تا چند هفته پیش طبق قرارداد قبلی که با بارسلونا به امضا رسانده بود، بندی داشت که می‌توانست هر زمان که خواست این تیم را ترک کند، اما این بند چند هفته‌ای است که منقضی شده و چاره‌ای جز اینکه تا پایان قراردادش در بارسا که تابستان ۲۰۲۱ است، بماند ندارد.

بیشتر بخوانید: حمله تند دروازه‌بان اسبق رئال مادرید به لیونل مسی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم

انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال را مشاهده می کنید.

دانلود (18.9MB)

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!