Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:20:32 GMT

۱۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومان قم ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۳۶۵۹

۱۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومان قم ساخته می‌شود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه صبح امروز به قم سفر کرد و تفاهم‌نامه ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومان قم به امضا رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدباقر نوبخت صبح امروز به قم سفر کرد و در جلسه‌ای در استانداری با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور، معاون استاندار، مسئولان استانی و حضور ویدئو کنفرانسی استاندار قم شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه تفاهم‌نامه‌ای مابین سازمان برنامه‌وبودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری قم برای ساخت 1000 واحد مسکونی برای محرومان در حاشیه شهر و روستاهای استان منعقد شد.

احداث 250 واحد مسکونی محرومان در استان گلستان آغاز شد8890 واحد مسکونی در طرح ملی مسکن در استان مرکزی ساخته می‌شودامسال 210 واحد مسکونی ویژه مددجویان در استان مازندران احداث می‌شود + فیلم

این واحدها قرار است در کمتر از یک سال ساخته شود؛ همچنین در این تفاهم‌نامه 27 طرح کشاورزی، صنعتی، گردشگری در قم اجرا می‌شود که برای بیش از 2300 نفر اشتغال‌زایی ایجاد خواهد کرد.

گفتنی است رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور در مراسم کلنگ زنی این طرح 1000 واحدی و افتتاح امین خانه‌های استان شرکت و در روستای خور آباد قم حضور یافت.

انتهای پیام/450/ ت

R7854/P1336/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... برگزاری همایش پیاده تا بهشت در قم به روایت تصویر همایش "رضای من رضای تو" با تقدیر از خادم یاران رضوی در قم برگزار شد ۱۵ نوعروس نیازمند قمی همزمان با میلاد امام رضا(ع) راهی خانه بخت شدند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی هدایت رئیس سازمان نوسازی شهر تهران امروز ١٧ اردیبهشت در جمع خبرنگاران، گفت: سال گذشته ٣ درصد از بافت فرسوده بر اساس برنامه چهارم انجام شد و امسال هم این امر رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه کلنگ زنی بیش از ١۵٠ هزار واحد مسکونی در تهران از ماه آینده آغاز می‌شود، گغت: نقش ما تسهیل گری است و در ماه اینده این کار در شهر تهران آغاز می‌شود و این واحد در بافت فرسوده، محدوده‌های ناپایدار و اراضی ناکار امد ساخته می‌شود.

هدایت ادامه داد: در شهر تهران باید سالیانه ١۵٠ هزار واحد ساخته شود تا جلوی فرسودگی شهر گرفته شود و در سال‌های قبل ۴٠ تا ۶٠ هزار واحد ساخته شد و عقب ماندگی در این زمینه داریم.

هدایت به موضوع مسکن استطاعت پذیر اشاره کرد و گفت: در این باره هدف گذاری شده است.

وی به پروژه‌های بازآفرینی باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و پروژه نفرآباد اشاره کرد و گفت: پروژه بازآفرینی باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) که چند سالی است با هدف توسعه گردشگری و برقراری عدالت اجتماعی در حال ساخت است، به مرحله تکمیل و بهره برداری نزدیک شده و در طی ماه‌های آینده در دسترس شهروندان تهرانی قرار می‌گیرد.

هدایت با بیان اینکه طرح احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به وسعت حدود ۱۰ مکیلومتر با هدف کاهش شکاف اجتماعی، افزایش سرانه فرهنگی و رفاهی در سال ۱۳۸۳ شروع شده است، گفت با پیگیری‌های انجام شده و تلاش پیمانکاران فعال در پروژه به مرحله پایانی و بهره برداری رسیده است، این طرح به عنوان محور گردشگری مناطق ۱۷ و ۱۸ محسوب می‌شود.

این خبر ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی