Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید کاظم موسوی با تأکید بر اینکه این اقدام در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و در اجرای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید است، گفت: با تأکید ریاست قوه قضائیه مبنی بر ممنوعیت تعطیلی واحدهای تولیدی بدهکار همه ما موظفیم ضمن شناسایی این دسته از واحدهای تولیدی اقدامات اولیه در راستای بازگرداندن آنها به چرخه تولید و فعالیت را در دستور کار قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در ادامه با بیان اینکه در صورت انتقال واحد تولیدی دارای مشکل نباید روند فعالیت این واحدها متوقف و کارگران از کار بیکار شوند گفت: تغییر مدیریت در واحدهای تولیدی و صنعتی باید در راستای بهبود فعالیت باشد و نه آنکه روند فعالیت متوقف و کارگران بیکار شوند و سرمایه‌های منقول و غیر منقول کارخانجات به حراج گذاشته شود.

وی در ادامه به رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی تأکید کرد: وضعیت کلیه واحدهای تولیدی حوزه‌های تحت مدیریت خود به لحاظ عملیات بانکی و یا اقدامات حقوقی اشخاص علیه آنها بررسی و راستای رصد دوره‌ای وضعیت حقوقی این واحدها به صورت جداگانه به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ارسال شود.

وی تصریح کرد: مجموعه قضائی استان فارس روند رو به رشد در خصوص اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی را که از سال گذشته در دستور کار داشت همچنان با قدرت ادامه خواهد داد و حامی بلامنازع تولیدکنندگان، کارآفرینان و سرمایه گذاری مشروع در استان خواهد بود.

کد خبر 4964664

منبع: مهر

کلیدواژه: سيد كاظم موسوي دادگستری فارس کارخانه ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان مواد مخدر مجلس شورای اسلامی ستاد مقابله با کرونا واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زبردست امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات تأمین دارو و واکسن دامداران و مرغداران استان این اداره کل با همکاری نظام دامپزشکی مبادرت به صدور مجوز فعالیت مراکز درمانی و توزیعی دارو و واکسن کرده است.

وی افزود: در همین راستا ۱۰۳ داروخانه دامپزشکی، ۸۰ درمانگاه دامپزشکی، چهار آزمایشگاه دامپزشکی و ۱۲ شرکت پخش و توزیع واکسن و دارو و دو کارخانه داروسازی دامپزشکی در لرستان فعال بوده و به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان، تصریح کرد: باتوجه‌به گستردگی جمعیت دامی روستایی و عشایری استان و افزایش میزان تعداد واحدهای دامپروری صنعتی این اداره کل در راستای تأمین دارو و واکسن‌های دامی موردنیاز در استان اقدام به صدور مجوزهای فعالیت برای متقاضیان واجد شرایط فعالیت در حرفه دامپزشکی کرده است.

زبردست اولویت صدور مجوز مراکز دارویی و درمانی را مناطق و بخش‌های استان عنوان کرد و هدف از این اقدام را دردسترس‌بودن خدمات دامپزشکی برای استفاده بهره‌برداران برشمرد.

وی گفت: با اقدامات انجام شده در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود دارو و واکسن دامی در استان لرستان وجود ندارد.

کد خبر 6096978

دیگر خبرها

  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌