Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@22:25:50 GMT

سردار آزمون کنار رفت، ستاره لیل در راه ناپولی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۵۸۶۵

صراط: روزنامه معتبر کویره دلو اسپورت ایتالیا با انتشار خبری ادعا کرد که باشگاه ناپولی ایتالیا که مدت‌ها به دنبال خرید سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ بود، حالا قید این مهاجم ایرانی را زده و در آستانه عقد قرارداد با ویکتور اوسیمن مهاجم نیجریه‌ای لیل فرانسه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این روزنامه نوشت: هدف اصلی ناپولی همچنان اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای لیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی این تیم، لوکا جوویچ (مهاجم رئال مادرید) و سردار آزمون را در مسیر پیش رو کنار گذاشته است. قراردادی که در ناپولی در انتظار اوسیمن است به هیچ وجه بد نیست.

کویره دلو اسپورت می‌افزاید: مبلغ این قرارداد ۲ و نیم میلیون یورو است که با احتساب پاداش‌ها به سه میلیون یورو می‌رسد. احساس عمومی این است که در نهایت این قرارداد منعقد خواهد شد.

ویکتور اوسیمن متولد سال ۱۹۹۸ است، این بازیکن ۲۱ ساله که این فصل ۱۸ گل زد و ۶ پاس گل داد با بحران اقتصادی که به خاطر ویروس کرونا گریبانگیر باشگاه‌های فرانسوی خواهد شد، ممکن است لیل را ترک کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سردار آزمون ناپولی ورزش فوتبال مهاجم ایرانی صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد

تیم‌های روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه که در گذشته سردار آزمون را در اختیار داشته‌اند، در حالی چهارشنبه شب مقابل هم قرار می‌گیرند که دوباره یک بازیکن ایرانی دیگر در این بازی حضور دارد.

کسری طاهری که در نقل و انتقالات زمستانی به روبین کازان پیوست، تا کنون در دو مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ و سامارا به میدان رفته و حالا امیدوار است شانس حضور تعویضی در دیدار حساس برابر زنیت سنت‌پترزبورگ را به دست بیاورد.

سردار آزمون که دوران درخشانی در روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ داشته و همراه با زنیت به قهرمانی‌های متعدد در فوتبال روسیه رسیده، حالا جای خود را در این کشور و تقابل این دو تیم به یک بازیکن ایرانی دیگر داده است.

مهاجم 17 ساله ایرانی که در زمستان از سپاهان به روبین کازان رفت، امشب این شانس را دارد تا در دیدار مقابل روبین کازان به میدان برود و سومین بازی فصل خود در لیگ برتر روسیه را انجام بدهد.

روبین کازان از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) با حضور طاهری در لیست اولیه خود مقابل تیم صدرنشین زنیت سنت‌پترزبورگ قرار می‌گیرد و در صورت برتری شانس صعود یک تا دو پله‌ای دارد.

کد خبر 846819 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد