Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@22:42:23 GMT

طرز تهیه حلقه مرغ خامه فلفلی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۶۷۵۱

طرز تهیه حلقه مرغ خامه فلفلی

امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه حلقه مرغ خامه فلفلی را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.   مواد لازم:   سینه مرغ مکعبی برش زده ... یک عدد بزرگ

خامه ...۱ قاشق غذاخوری
پنیر خامه‌ای ...۳ قاشق غذاخوری
سس کچاپ ...۲ قاشق غذاخوری
عصاره مرغ ... یک عدد
سس فلفل قرمز...۱ قاشق غذاخوری
سیر...۳ حبه
فلفل سیاه و قرمز و آویشن و زردچوبه
پنیر موزارلا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نصف پیمانه
زرده تخم مرغ ...۱ عدد
روغن مایع ... کمی
پیاز داغ...۱ قاشق غذاخوری

مواد لازم برای خمیر:

آرد ...۴ پیمانه
روغن مایع... نصف پیمانه
تخم مرغ درشت...۱ عدد
نمک ...۱ قاشق چای خوری
خمیر مایه فوری ...۱ قاشق غذاخوری پر
شکر...۱ قاشق غذاخوری
شیر ...۱ پیمانه

طرز تهیه:

نمک، آرد، شکر و خمیر مایه را مخلوط کنید و وسط آن را گود کنید شیر، تخم مرغ و روغن مایع را با هم مخلوط کنید و وسط گودی بریزید و خوب مخلوط کنید روی یک سطح کمی آرد بپاشید و حداقل ده دقیقه خمیر را به خوبی ورز دهید بعد در یک ظرف قرار بدین روی آن را بپوشانید و در جای گرم یک ساعت و نیم استراحت دهید تا حجمش دوبرابر شود.

سینه مرغ تازه را به شکل و اندازه‌ی حبه‌های قند برش دهید و با مقدار کمی روغن مایع، عصاره مرغ پودر شده و سیر له شده، پیاز داغ و‌ زردچوبه به خوبی تفت دهید بعد کمی فلفل سیاه و قرمز و سس کچاپ و سس فلفل تند اضافه کنید و تفت بدهید تا سینه‌ی مرغ بپزد و آب مرغ خوب سفت شود بعد خامه اضافه کنید و همچنان خوب تفت بدهید تا رطوبت اضافه خامه هم گرفته شود مخلوط نباید اصلا شل و آبکی باشد بعد از روی حرارت برداشته و وقتیکه سرد شد پنیر خامه‌ای و پودر ریحان خشک اضافه کنید و مخلوط کنید خمیر را روی سطح آرد پاشی شده به قطر ۴ میل با وردنه باز کنید و به شکل مثلت‌های دراز و یک اندازه برش بزنید کف سینی فر کاغذ روغنی بندازید و مطابق شکل مثلث ها را بچینید و فیلینگ مرغ را روی آن قرار دهید چند تیکه پنیر موزارلا روی آن قرار دهید و نوک تیز مثلث هارا روی آن برگردانید و با مخلوط زرده تخم مرغ و ۱ قاشق غذاخوری روغن و‌کمی نمک با قلمو رولمال کنید درون فر ۱۷۵ درجه به مدت تقریبا ۴۵ دقیقه بپزید.


منبع: خبربانو

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حلقه مرغ شام سبک زندگی پارسی خبر مخلوط کنید روی آن ۱ قاشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسعود افشار گفت: با تلاش شبانه روزی حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران، عملیات حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در فروردین امسال در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور با موفقیت انجام شد.  

وی افزود: از این تعداد چاه هفت حلقه در گستره فعالیت شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و یک حلقه در اجرای پروژه‌های حفاری تکمیل نهایی و تحویل کارفرما گردید.

افشار با بیان اینکه همچنین در این مدت متراژ حفاری چاه‌ها به رقم ۸ هزار و ۵۹۸متر رسید، ادامه داد: در حال حاضر ۲۱ دکل ناوگان حفاری شرکت در حال جابجایی در مناطق عملیاتی است.

معاون مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران اضافه کرد: براساس برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران در اجرای طرح‌های توسعه‌ای با هدف نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز، بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری در دست اجرا و از حداکثر ظرفیت‌های سازمان در ارتباط با پیشبرد و تحقق برنامه‌ها در سال ۱۴۰۳ استفاده به عمل می‌آید.  

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • (تصاویر) از خالکوبی تا لباس آستین حلقه‌ای؛ حواشی کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • فک پلمب چاه‌های مسدود شده شهرداری قم
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان