Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام پیش قدم سیوندی گفت: ‌به مناسبت میلاد امام رضا (‌ع) مراسم جشن بزرگ خیابانی در شهر سیوند به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «امیران نور» برگزار شد.

حجت الاسلام «احسان پیش قدم سیوندی» با اشاره به اینکه همزمان با ایام ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مراسم جشن بزرگ خیابانی در ورودی شهر سیوند با محوریت کانون فرهنگی «امیران نور» این شهر برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در روز ولادت امام رضا (‌ع)‌ مراسم بزرگ جشن خیابانی میلاد امام رضا (ع)، با وجود ویروس منحوس کرونا با تدابیر ویژه بهداشتی و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شد و این مراسم با مولودی و توزیع بسته های شیرینی های بهداشتی در بین عموم مردم همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون فرهنگی «امیران نور» سیوند ادامه داد: این برنامه‌ روز اعلام شده تا اذان مغرب و عشاء با حضور اعضای کانون فرهنگی «امیران نور» برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشن‌ها به ویژه جشن های دهه کرامت را فرهنگ سازی، ایجاد امید و شادابی عمومی و همچنین ترویج سیره امام رضا (ع)، با رویکرد معرفی مفاهیم سبک زندگی و تربیت اسلامی است.
 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیوند کانون های فرهنگی هنری مساجد ولادت امام رضا ع میلاد امام رضا ع دهه کرامت در فارس امام رضا ع کانون های مساجد فارس جشن های دهه کرامت امام رضا دهه کرامت کانون فرهنگی امیران نور برگزار شد امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت مقام شامخ استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در گلزار مطهر شهدای شهر قدیم لار برگزار می‌شود.

در حاشیه این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و با سخنرانی سردار اسماعیل کوثری (نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) همراه است از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی شهرستان‌های لارستان، اوز و جویم تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا نیز رأس ساعت ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086935

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران