Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بخش عمده مطالعات پروژه‌های بزرگراهی شمال استان در حال انجام بوده و در حال حاضر ۱۰۷ کیلومتر پروژه بزرگراهی در شمال استان در دست اجرا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از راه و شهرسازی استان اردبیل، علی یوسف زاده اظهار کرد: با تعریف ۳ طرح بزرگراهی کلیه راه‌های شمال استان پوشش داده می­‌شود و بخش عمده مطالعات پروژه‌های بزرگراهی شمال استان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری­‌های انجام شده و حمایت‌های همه جانبه مسؤولان استانی، از یک طرف طول طرح‌ها در پیوست قانون بودجه افزایش یافت و از طرف دیگر جهش خوبی در افزایش اعتبارت قانون بودجه صورت گرفت.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: برخی از این پروژه‌‌ها به جهت مشکلات اعتباری در سال‌های گذشته در قطعات کوچکی اجرا می‌شد.

یوسف زاده بیان داشت: در سفر ریاست جمهور به استان اعتبارت خوبی برای پروژه‌های حمل و نقل استان مصوب شده که تخصیص به موقع آنها روند اجرایی پروژه‌ها را سرعت خواهد بخشید.

وی در خصوص پروژه‌های در دست احداث و مطالعه نیز اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰۷ کیلومتر پروژه بزرگراهی در شمال استان در دست اجرا بوده و ۲۳۰ کیلومتر نیز به‌صورت همزمان مطالعات نقشه ­برداری، طراحی ابنیه فنی و طراحی مسیر در دست اقدام است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل معتقد است هر چند با توسعه راه‌های ۴ خطه که مطالبه مردم است، تصادفات کاهش می‌یابد اما عوامل انسانی نیز در میزان تصادفات دخیل است.

وی معتقد است در کنار توسعه راه‌های استان که نیازمند اعتبارات هنگفتی است، تسریع در توسعه سیستم‌های هوشمند و آنلاین کنترل سرعت و میانگین سرعت با هزینه بسیار کمتر از هزینه احداث یک کیلومتر بزرگراه می­‌تواند تاثیر مستقیم بر کاهش تخلفات و در نهایت تلفات جاده­‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی یوسف زاده احداث بزرگراه در استان اردبیل راه و شهرسازی استان اردبیل شمال استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، بهنام امانی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی و اجرای نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرکرد به اتمام رسید و این طرح در فاز پنج اجرا می‌شود.
سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان شهرکرد گفت: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و برای حفاری مجوز‌های جداگانه دریافت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵۰ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است که در مرحله اول شروع عملیات عمرانی با حفاری ۳۰ کیلومتر از مسیر طرح در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه ترینچر انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • ۱۱۶ هکتار از اراضی ملی استان اردبیل رفع تصرف شد
  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل (فیلم)