Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:13:11 GMT

۱۸ هزار تن کالا از گمرکات قم صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۰۸۴۴۰

۱۸ هزار تن کالا از گمرکات قم صادر شد

محمد خلیلی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: این کالاها از قبیل گرانول، کفش و صندل،‌ شمش سرب، مفتول مسی و محصولات پلاستیکی و شیمیایی به ارزش ۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار به کشورهایی همچون عراق،‌ افغانستان،‌ امارات،‌ هند،‌ پاکستان و ازبکستان صادرشده است.

وی ادامه داد:‌ در همین رابطه درآمد گمرکات استان نیز به ۲۸ میلیارد تومان رسید که از مجموع کل درآمد،‌ مبلغ ۲۲۴ میلیون تومان درآمد استانی بوده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین دراین مدت مقدار ۱۶هزار و ۵۹۵ تن کالا از سایر گمرکات به گمرکات استان قم ترانزیت شده‌است.

خلیلی گفت: در بخش امانات پستی نیز ۱۸ بسته به وزن ۷۰ کیلوگرم از کشورهایی همچون آمریکا، استرالیا،‌ امارات،‌ آلمان و عراق به‌عنوان هدیه و سوغات به بخش امانات خارجی گمرکات قم وارد و ترخیص شده‌است.

وی بیان کرد: تعداد ۸۸ فقره پرونده مظنون به قاچاق به ارزش ۷۲ هزار و ۶۸۷ میلیون ریال در گمرکات استان قم تشکیل‌ شده‌است.

مدیرکل گمرکات قم در خصوص واردات انجام‌شده به استان نیز گفت: در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری،‌ ۷هزار و ۶۳۹ تن کالا همچون خودرو سواری،‌ قطعات موتورسیکلت، الیاف اکرولیک،‌ اجزا ماشین لباسشویی و پکیج و لوازم‌آرایشی و بهداشتی به ارزش ۳۶ میلیون دلار از کشورهایی نظیر کره، چین‌،‌ هند، ایتالیا، امارات،‌ ترکیه و ژاپن از طریق گمرکات قم به کشور وارد شده‌است.

برچسب‌ها توسعه صادرات قم واردات گمرک جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه صادرات قم واردات گمرک جمهوری اسلامی ایران توسعه صادرات قم واردات گمرک جمهوری اسلامی ایران گمرکات قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، طاهر یوسفی مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک، گفت: به‌زودی از سوی شرکت دانش‌بنیان «صاپا» ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی تحویل گمرک خواهد شد تا در گمرکات اجرایی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک در ادامه تاکید کرد: در یک‌سال اخیر ۱۱ دستگاه آشکارساز چمدانی از سوی این شرکت به گمرک تحویل و در گمرکات نصب شده است.

وی افزود: با اضافه شدن ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی به گمرکات کشور، تعداد دستگاه‌های آشکارساز چمدانی و پالتی در گمرکات اجرایی کشور به تعداد ۱۵۳ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6096351

دیگر خبرها

  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • رشد ۲۳ درصدی ارزش صادرات از استان مرکزی
  • رشد ۲۸ درصدی مبادلات تجاری از گمرکات کردستان در فروردین سال جاری
  • کشورهایی با ماهرترین نیروی کار
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه