Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر کوثری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مدیران ایرانشهر باید با استفاده از ظرفیت‌های منطقه برای عمران، آبادانی و رفع موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سطح شهرستان تلاش کنند. 

وی بیان کرد: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هر چه سریعتر توسط مسوولان دست‌اندرکار در ایرانشهر فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ایرانشهر گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و درست زمینه حضور سرمایه گذاران را در منطقه فراهم و موانع تولید که عامل اصلی و مانع تحقق شعار سال است را برداریم.

وی افزود: جهش تولید در گرو همکاری همه جانبه مسوولان و ایجاد بستر مناسب برای بخش خصوصی و علاقه‌مندان به سرمایه گذاری برای تولید و اشتغال است.

کوثری با بیان اینکه مدیران باید از فرصت مسوولیتی که دارند برای خدمت به مردم استفاده کنند اظهارداشت:راه حل رفع مشکلات کار کردن علمی، با برنامه و مطالعه در آن بخش همراه با پشتکار است تا ضمن پشت سر گذاشتن دغدغه‌ها در راستای تعالی جامعه و مشکلات مردم گام برداریم.

وی بیان کرد: رونق تولید و اشتغال از جمله نیازهای اساسی ایرانشهر است و بدون شک باید سرمایه‌گذاران از فرصت موجود برای گسترس فعالیت‌های اقتصادی در مناطق مختلف بر حسب نیاز استفاده کنند.

فرماندار ایرانشهر گفت: ایجاد زمینه برای جلب مشارکت بخش‌خصوصی در فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی باید مدنظر مسوولان این شهرستان باشد.

وی تاکید کرد: پیگیری مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران که بدون دغدغه برای تولید و اشتغال فعالیت دارند در اولویت قرار دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان رونق تولید جهش تولید سرمایه گذاری ایرانشهر پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان رونق تولید جهش تولید سرمایه گذاری ایرانشهر سیستان و بلوچستان رونق تولید جهش تولید سرمایه گذاری ایرانشهر سرمایه گذاری بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله بخش صبح پنجشنبه در بازدید مدیرکلدیوان محاسبات استان اردبیل از پروژه های پرورش ماهی در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت بی‌نظیری برای اجرای طرح های آبزی پروری داشته و می‌توان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و نیز رفع موانع سرمایه گذاری در استان به ظرفیت مطلوبی در این حوزه دست یافت.

وی یکی از اهداف مهم این اداره کل را توسعه همه‌ جانبه فعالیت های شیلاتی و استفاده از همه ظرفیت ها در کنار حفظ منابع عنوان کرد.

مدیرکل شیلات استان اردبیل خاطرشان کرد: بدون شک رهنمودها و راهنمایی های دستگاه های نظارتی همچون دیوان محاسبات می تواند در این مسیر چراغ راه باشد.

اله بخش با بیان اینکه ظرفیت های آبی و رودخانه ای استان اردبیل بستری برای ایجاد طرح های اصولی پرورش آبزیان است، افزود: با استفاده از خروجی طرح های مطالعاتی و کارشناسی شده ظرفیت تولید استان را به نحو مطلوبی ارتقا خواهیم داد.

عقیل شکری مدیر کل دیوان محاسبات استان اردبیل نیز با قدردانی از زحمات و تلاش های اداره کل شیلات استان اردبیل در راستای حمایت از تولیدکنندگان این صنعت با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری و حضور مردم در امر تولید در استان گفت: لازم است با برنامه ریزی دقیق از مشارکت سرمایه گذاران برای ایجاد طرح های تولید محور و اشتغالزا حمایت شود

در این بازدید از کارخانه در حال احداث قطعه بندی و فرآوری آبزیان شهرک صنعتی رضی، مرکز تکثیر ماهیان سردآبی و چندین مزرعه پرورش ماهی واقع در روستای کنگرلو و آق درق بازدید و به چندین تولید کننده موفق خدمات ترویجی و حمایتی رایگان برای توسعه مکانیزاسیون مزارع اعطاء شد.

کد خبر 6088289

دیگر خبرها

  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • خطوط ناخوانا در واگذاری سرخابی‌ها!
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو