Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: در مسابقات یونیورسیاد ۲۰۱۹ تعداد ورزشکاران نسبت به قبل نصف بود ولی دستاوردی برابر با دوره قبل داشتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزایر تسنیم، محمدحسین علیزاده  در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور در یونیورسیاد 2019 ایتالیا اظهار داشت: شاهد برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان مدال‌آور در مسابقات یونیورسیاد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها با تعداد نفرات کم ولی اراده بزرگ در دنیا شگفتی آفریدند. تکرار رده نهم در یونیورسیاد توسعه پایدار در وزارت علوم را نشان می‌دهد و استمرار آن حضور ما را پایدار می‌کند.

وی تاکید کرد: در سی‌امین دوره یونیورسیاد در رشته تکواندو، تیراندازی، تیروکمان مقام‌های مختلفی گرفتیم و عنوان بهترین ورزشکار جهان از آن ایران شد.

علیزاده تصریح کرد: از وزارت ورزش تشکر می‌کنم و کمیته ملی المپیک نیز این اعزام را مانند اعزام‌های خود حمایت کرد. این موفقیت بدون همیاری ملی ممکن نبود و امیدوارم همراهی‌ها ادامه داشته باشد.

سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: در هیئت رئیسه فدراسیون در تلاشیم تا موضوع المپیاد ملی را یکپارچه کنیم تا هم از نظر کمی و هم کیفی المپیادی یکسان داشته باشیم تا به آموزش عالی ارج و قرب دهد و در ورزش همگانی و عرصه سلامت نیز موفق باشیم.

وی افزود: پایش 30 هزار دانشجو انجام شده و همچنین برای دسترسی دانشجویان پروژه‌های زود بازده بالغ بر 50 میلیارد ریال انجام شده است و امیدوارم دسترسی دانشجویان بیشتر شود. سرانه فضای ورزشی دانشجویان نیز افزایش یافته است. امیدوارم دانشجویان ما بتوانند همواره در جهان بدرخشند.

علیزاده اظهار داشت: با توجه به لزوم اعزام یک سال قبل ستادی با حضور بخش‌های مختلف تشکیل شد. در ابتدا مسابقات انتخابی شکل گرفت و عزیزان در اردوها سازماندهی شدند و در کوران مسابقات قرار گرفتند و بهترین‌ها انتخاب شدند. در مسابقات یونیورسیاد 2019 تعداد ورزشکاران نسبت به قبل نصف بود ولی دستاوردی برابر با دوره قبل داشتند. از هر دو ورزشکار یک نفر مدال گرفت. دختران نیز خوش درخشیدند و 46 درصد از سهم مدال‌ها را در اختیار داشتند که دستاورد خوبی بود.

اعلام تاریخ برگزاری مسابقات یونیورسیاد تابستانی دانشجویان در سال 2021



انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ورزش یونیورسیاد | المپیک دانشجویان جهان بیشتر بخوانید... هادی‌پور: سختی‌ها را به جان می‌خریم، امیدوارم المپیک برگزار شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش یونیورسیاد مسابقات یونیورسیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۰۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز پس از ورود به تهران افزود: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال 2014 تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

او با بیان این‌که من می توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس 2024 باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2024 در گروه مردان از یکم 16 خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران