Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@01:07:29 GMT

تجلیل از پاکبانان مهریزی با حضور خدام رضوی

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۰۶۴۳

تجلیل از پاکبانان مهریزی با حضور خدام رضوی

آئین تجلیل از پاکبانان شهرستان مهریز همزمان با ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام و با حضور مسؤولان و خدام آستان قدس رضوی برگزار شد.

«رضا زارعزاده» فرماندار مهریز در این مراسم که عصر دیروز برگزار شد، گفت: پاکبانان سفیران پاکیزگی شهرها هستند و با تلاش خستگی ناپذیر خود آلودگی ها را از چهره شهرها، پاک می‌کنند که این کوشش و مجاهدت ارزشمند و ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این شهر با تلاش پاکبانان همواره پاکیزه بوده است لذا پیگیری مطالبات پاکبانان باید جزو دغدغه‌های شهرداری به شمار رود.

فرماندار مهریز عنوان کرد: پاکبانان زیبایی را برای شهر به ارمغان می‌آورند و در گرما و سرما تا صبحگاهان برای آسایش شهروندان فعالیت می‌کنند.

امیرحمزه زارعزاده شهردار مهریز نیز در این مراسم که با تجلیل از 46 نفر از پاکبانان همراه بود، اظهار کرد: انسان‌ها در حکومت اسلامی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و هیچ کسی بر دیگری برتری ندارد و مقام و نشان بیانگر برتری کسی نیست.

وی با بیان این که پاکبانان با عشق و علاقه فراوان به کار خود مشغول هستند، اضافه کرد: فعالیت پاکبانان تاثیر بسیار زیادی در زندگی همه مردم دارد و نمی‌توان شهری را بدون حضور آنان متصور شد.

شهردار مهریز در پایان نیز بر لزوم تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات و تامین نیازهای این قشر تاکید کرد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: آستان قدس رضوی امام رضا علیه السلام سعادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور

دریافت 79 MB کد خبر 6099306

دیگر خبرها

  • مسئولان تلاش کنند معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند
  • حواشی تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور رئیسی
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود