Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:02:23 GMT

ترامپ: بایدن باید تست زوال عقلی بدهد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۰۸۴۳

ترامپ: بایدن باید تست زوال عقلی بدهد

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، دونالد ترامپ با مطرح کردن اینکه جو بایدن، رقیب دموکرات او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ باید آزمون زوال عقلی بدهد، او را هدف حمله لفظی قرار داد.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: بایدن باید آزمون زوال عقل بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین مدعی شد بعید می‌داند که نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ از عهده این آزمون برآید. با این حال بایدن باید این آزمون را امتحان کند.

ترامپ که بار‌ها از عنوان «جُو خواب آلود» برای خطاب کردن رقیب دموکرات خود استفاده کرده، در برخی اظهارنظر‌های خود مدعی شد معاون سابق رئیس جمهور آمریکا از هوش اندکی برخوردار است. روزنامه واشنگتن پست ماه گذشته گزارش داد ترامپ چندین بار به مشاوران خود گفته گمان نمی‌کند بایدن بتواند از پس آزمون سلامت عقلی که از سوی پزشک کاخ سفید به عنوان بخشی از سیستم سنجش سلامت جسمی انجام می‌شود، برآید.

ترامپ و متحدان او در کارزار انتخاباتی خود به مواردی از اشتباهات لفظی و کلامی بایدن برای متهم کردن او به زوال عقلی متوسل شده اند. سخنگوی مطبوعاتی ستاد انتخاباتی بایدن ماه گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد ترامپ با این کار‌ها تنها ضعف‌های خود را به معرض نمایش می‌گذارد. او تنها به خودش اهمیت می‌دهد.

نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در اولین کنفرانس خبری خود پس از سه ماه گاف‌های بسیاری داشته که از همین رو شبهات زیادی بر زوال عقل او ایجاد شده است. بایدن پس از سه ماه اولین کنفرانس خبری خود را برگزار کرد، اما در طول آن اشتباهات و گاف‎‌های بسیاری به چشم می‌خورد. به همین دلیل در انتهای جلسه یکی از خبرنگاران از او درباره انجام آزمایش «زوال عقل» پرسید و او هم در پاسخ گفت: «من این تست را داده‌ام در واقع باید بگویم مرتب این تست را انجام می‌دهم. اما بی‌صبرانه منتظرم تا توانایی عقلی من را با رقیبم مقایسه کنید.»

این مسئله تا جایی پیش رفته که درخواست پاسخ چکاپ او داده شده، اما در طول این مدت او تنها از آزمایشات جسمانی خود رونمایی کرده و هیچ اطلاعاتی از انجام تستی مربوط به توانایی عقلی خود منتشر نکرده است.

همچنین یکی از متخصصان پزشکی عمومی دانشگاه ایلینوی شیکاگو نیز با اشاره به تست‌های بایدن گفته است او از نظر جسمانی حال بسیار خوبی دارد و تنها آزمایشی که روی او انجام نشده «تست توانایی عقلی» اوست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن دونالد ترامپ انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد

مرجع تقلید شیعیان از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور قدردانی کرد و گفت: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیام تقدیر آیت الله مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح زیر است: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، این‌ها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

دیگر خبرها

  • فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!