Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:12:06 GMT

مبارزه با رانت و فساد هدف مهم مجلس یازدهم است

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۱۳۷۲

مبارزه با رانت و فساد هدف مهم مجلس یازدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی صبح شنبه در حاشیه بازدید از شهرکی صنعتی تحقیقاتی در استان البرز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجلس یازدهم به اقتصاد مبتنی بر دانش که وضعیت اشتغال را بهبود ببخشد، توجه می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با رانت و فساد یکی از اهداف مهم مجلس یازدهم است، به طرح این سوال پرداخت که چرا میان بخش حوزه صنعت و دانشگاه فاصله زیادی وجود دارد و گفت: چرا سهم پژوهش از تولید ناخالص داخلی کشور کم است؟ امروز یکی از وظایف سنگین مجلس رفع موانع بر سر راه تولید، پیشرفت و پژوهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوانین کارآمد زیادی وجود دارد که متأسفانه نظارتی بر آنها نمی‌شود، گفت: افزایش نظارت‌ها در این حوزه در دستور کار مجلس است.

حدادی با تاکید بر اینکه در مجلس مطالبات را از دولتمردان پیگیر می‌شویم، گفت: رفع مشکلات افسار گسیخته در بازار مهم است، در میان اشخاصی که در هر سطحی بخواهند سهل انگاری کنند، باید پاسخگو باشند.

وی در بخش دیگری به اهمیت توجه به اقتصاد دانش بنیان در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری اشاره کرد و گفت: تولیدات خوبی در کشاورزی داریم، نباید اجازه دهیم خام فروشی ادامه یابد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با اشاره به اینکه در راستای ایجاد اشتعال توجه به صنایع تبدیلی مهم است، گفت: از حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان برای ورود به این حوزه استقبال می‌کنیم، در این میان کنترل نقدینگی و حرکت آن به سمت تولید از اهمیت بالایی برخوردار است.

حدادی با اشاره به برنامه‌های جدی که برای حوزه گردشگری استان البرز مطرح است، افزود: استان البرز ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه به برنامه‌های مجلس یازدهم در حوزه تأمین مسکن نیز اشاره کرد و گفت: افزایش قیمت مسکن باید مهار شود. جوانان در کنار اشتغال به مسکن نیز نیاز دارند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر فعال کردن صنایع نیمه فعال، گفت: این مهم با ارائه تسهیلات بانکی امکان پذیر است که باید در دستور کار قرار گیرد.

حدادی با تاکید بر اینکه نباید با تعدیل نیرو مواجه شویم، گفت: ۱۴ سوله در این شهرک تحقیقاتی (کاوش) راه اندازی می‌شود تا شرکت‌های دانش بنیان در آن مستقر شوند. با راه اندازی این سوله‌ها امکان استقرار ۲۵۰ واحد دانش بنیان فراهم می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت تأمین زیرساخت‌ها برای شهرک تحقیقاتی کاوش افزود: امید است از سوی استاندار البرز نیز اقدامات لازم برای مساعدت مالی به این شهرک تحقیقاتی صورت گیرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری بیان کرد: متأسفانه برخی از شرکت‌ها و کارگاه‌های تولیدی البرز گردش مالی خود را در تهران انجام می‌دهند که موجب بروز مشکلاتی در حوزه مالیات ارزش افزوده و همچنین تخصیص تسهیلات به بخش صنعت می‌شود.

کد خبر 4965212

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس یازدهم علی حدادی طالقان نظرآباد ساوجبلاغ ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت

احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و گفت: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

او با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره کرد و افزود: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وحیدی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور راببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی، افزود: مبارزه با فساد جزو شعار‌های مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

او گفت: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کار‌های بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

 

منبع:مهر

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها