Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:16:16 GMT

پیست موتور سواری قزوین ساماندهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۲۱۱۹

پیست موتور سواری قزوین ساماندهی می‌شود

منوچهر حبیبی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: هیات اتومبیلرانی و موتورسواری قزوین جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و این هیات می‌تواند برند ورزش استان در کشور باشد.

وی با بیان اینکه ارتقا، ساماندهی و استاندارد نمودن پیست موتورسواری در برنامه استان است، اظهار داشت: این ورزش هیجانی مورد استقبال فراوان مردم واقع شده است و برای امنیت ورزشکاران، تماشاگران و علاقه‌مندان در نظر داریم مکان مناسبی جهت پیست موتورسواری استان پیش‌بینی کرده و اقدامات لازم جهت ساماندهی و استاندارد نمودن آن انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با اشاره به برخی مسایل و مشکلات پیست فعلی موتورسواری در جاده قزوین – الموت، افزود: در حال حاضر، پیست موتور سواری استان غیر استاندارد، کوچک و محدود بوده و از طرفی مشکلات ترافیکی خاص خود را دارد و مورد اعتراض زیادی واقع شده است.

معاون استاندار قزوین تصریح کرد: هم اکنون کمیته‌ای با مدیریت فرماندار شهرستان قزوین و عضویت ورزش و جوانان، رییس هیات موتورسواری استان، نیروی انتظامی، منابع طبیعی و اداره راه و شهرسازی ماموریت دارند که ظرف مدت یک هفته مکان‌های پیشنهادی را برای احداث پیست، شناسایی و معرفی کنند.

حبیبی خاطرنشان کرد: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی قزوین علاوه بر فراهم سازی اوقات خوش و مفرح برای مردم و دوستداران ورزش، در راستای کمک به مدیریت بحران استان در مواقع بحرانی، آتش‌سوزی‌ها ، سیل و... اقدام کرده و در کنار مجموعه مدیریت بحران استان اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.

استان قزوین حدود هزار و ۵۰۰ موتورسوار دارد.

برچسب‌ها فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی استان قزوین استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی استان قزوین استانداری قزوین فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی استان قزوین استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد

یک منبع کارگری در استان گلستان از مرگ یک کارگر خدماتی شهرداری «گرگان» بر اثر حادثه تصادف خبر داد.

به گزارش ایلنا، او با بیان اینکه پاکبان جان‌باخته «رضا خمر» ۳۳ سال سن داشت و متاهل بود، گفت: وی تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری در بخش خدمات شهرداری گرگان کار می‌کرد که متاسفانه بر اثر شدت ضربه وارده یک خودرو سواری جان خود را از دست می‌دهد.

از قرار معلوم؛ راننده خودرو سواری به دلیل خواب آلودگی با سرعت زیاد به آقای «خمر» برخورد کرده است.

دیگر خبرها

  • گاری سواری، تنها سرگرمی کودکان غزه | ببینید
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد