Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@16:19:46 GMT

طرح "پیوند رفاه" از سوی بانک رفاه ارائه شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۲۸۳۶

طرح 'پیوند رفاه' از سوی بانک رفاه ارائه شد

بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و ترویج سنت حسنه ازدواج طرح "پیوند رفاه" را ارائه کرد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، تسهیل و ترویج سنت حسنه ازدواج، حمایت از تولید کنندگان و توزیع کنندگان داخلی در سال "جهش تولید" و حمایت از جوانان برای تأمین لوازم اولیه زندگی طرح پیوند رفاه را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس،کلیه اشخاص حقیقی متقاضی بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، پس از ثبت نام در سامانه ازدواج بانک مرکزی ج.ا.ا و معرفی آن ها از سوی این سامانه به بانک رفاه، می توانند از مزایای این طرح که تسهیلات با کارمزد حداقل یک درصد است برخوردار شوند.

گفتنی است، متقاضیان مذکور علاوه بر تسهیلات موصوف، می توانند 200 میلیون ریال تسهیلات مرابحه با نرخ 15 درصد (کمتر از نرخ مصوب بانک مرکزی ج.ا.ا) در قالب طرح رفاه کالا مشروط به اینکه 60 درصد حقوق و مزایا کل اقساط تسهیلات دریافتی را پوشش دهد دریافت کنند.

لازم به ذکر است، این طرح در مرحله نخست شامل استان های کرمان، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان و آذربایجان شرقی است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک رفاه پول نیوز قرض الحسنه وام ازدواج اقساط وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه اسفندیاری ظهر سه شنبه به مناسبت روز بیماری‌های خاص و صعب العاج در جمع خبرنگاران از وجود ۱۷ هزار بیمار صعب العلاج در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: طبق آمارهای اعلام شده سالانه ۳ هزار نفر به تعداد این بیماران در استان اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در ذیل بیماران خاص هستند، افزود: در حال حاضر ۲۲۶ بیمار هموفیلی، ۴۱۴ بیمار تالاسمی، و هزار و ۱۶۰ نفر بیمار دیالیزی در استان وجود دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه این بیماران برای درمان از خدمات دولتی بهره مند می‌شوند، گفت: بسته خدمتی که در بیمه سلامت تعریف شده است در اختیار این بیماران قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: این بسته سلامت خدماتی چون تخفیفات دارویی، ام آر آی، سی تی اسکن و سونوگرافی شامل می‌شود.

اسفندیاری با اشاره به اینکه این بیماران می‌توانند از تسهیلات درمانی ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد بهره مند شوند، اظهار کرد: این بیماران اقساط خود را با بازپرداخت پنج ساله می‌توانند انجام دهند که امسال هم در صورت ابلاغ بودجه به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته توانستیم به سه هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص تسهیلات پرداخت کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: اکنون تمامی تجهیزات و امکانات تشخیصی و درمانی برای این بیماران در مراکز درمانی گرگان وجود دارد.

کد خبر 6099351

دیگر خبرها

  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت