Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در نخستین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان تیم سیاه جامگان منطقه آزاد انزلی توانست با پشت سرگذاشتن رقیبان خود مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ اولین دور از مسابقات لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان به میزبانی منطقه آزاد انزلی در فاز گردشگری این منطقه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیات دوچرخه سواری گیلان در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات با بیان اینکه اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان در رده سنی آزاد به صورت تایم تریل تیمی،چهار کیلومتر تعقیبی به میزبانی سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شداظهار کرد: در این دوره از مسابقات 55 رکاب زن در قالب 11 تیم پنج نفره از شهر های رشت، انزلی، لاهیجان،صومعه سرا و لنگرود مسافت سه هزار و 800 متر را به صورت تعقیبی رکاب زدند.
سید ایمان دلیل حیرتی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات تیم سیاه جامگان منطقه آزاد انزلی مقام اول را از آن خود کرد و تیم 2 هیات دوچرخه سواری رشت، و تیم هیات دوچرخه سواری لاهیجان به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی با اشاره به اینکه هیات دوچرخه سواری گیلان سه سال متوالی این لیگ را برگزار می کند افزود: هیات دوچرخه سواری گیلان اولین هیات کشور است که براساس تقویم جامع، لیگ جامع کورسی و کوهستان برگزار می کند.
رییس هیات دوچرخه سواری گیلان ادامه داد: در این دوره از مسابقات حسین حسینی، میلاد بخشی زاد، صابر رحیم پور، سید ایمان حیرتی و سینا نعمتی ماتک ، ملی پوشان دوچرخه سواری نیز حضور داشتند.
وی با اظهار تشکر از میزبانی هیئت دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی و همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری آن سازمان در برگزاری مسابقات ورزشی و به ویژه دوچرخه سواری یادآور شد:هیات دوچرخه سواری گیلان 26 تیرماه مسابقات لیگ کوهستان را در لاهیجان و 27 تیر ماه مرحله اول لیگ سرعت کورسی را در لنگرود برگزار می کند و امیدواریم بتوانیم در روز های پیش رو در سال جاری مسابقات بیشتری را در سطح منطقه آزاد برگزار نماییم.
گفتنی است در این مسابقات تیم منطقه ازاد انزلی5:46:91 مقام نخست را از آن خود نمود؛ تیم زنده یاد عقیل هاشمی رشت با 5:54:48 در جایگاه دوم ایستاد،تیم الف هییأت دوچرخه سواری لاهیجان 5:54:68 رده سوم را به دست آورد و در تیم های جاینت گیلان با 5:57:40 وهیأ ت دوچرخه سواری صومعه سرا 5:58:40 نیز به ترتیب رتبه های چهارم و پنج را کسب نمودند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لیگ دوچرخه سواری کورسی گیلان هیات دوچرخه سواری گیلان دوره از مسابقات منطقه آزاد انزلی مسابقات لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، این مسابقات با حضور ۱۶ تیم از ۱۰ استان و سه منطقه آزاد برگزار شد.

در پایان مسابقات تیم پالایش نفت بندرعباس با کسب ۱۷ نشان رنگارنگ قهرمان شد.

مسابقات در دو رده سنی آزاد و زیر ۱۸سال و در بخش های استقامت ۱۸کیلومتر، نیمه استقامت ۶ کیلومتر، سرعت ۲۰۰ متر و پدلینگ کار برگزار شد.

نفرات برتر این مسابقات با نظر مربیان تیم ملی به اردوی آماده سازی تیم ملی پدل برد دعوت می‌شوند. تیم ملی پدل برد آقایان و بانوان برای مسابقات جهانی دانمارک و آسیایی چین آماد می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور