Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@14:30:07 GMT

یک زن محجبه مسلمان شخصیت اول در بازی کامپیوتری

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۳۲۰۵

یک زن محجبه مسلمان شخصیت اول در بازی کامپیوتری

شرکت «یوبیسافت» از رونمایی یک بازی بتل رویال جدید به نام «Hyper Scape» خبر داد که شخصیت اول این بازی یک زن محجبه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الشرق الاوسط، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) نسخه بازی جدیدی با نام «Hyper Scape» از گروه بازی «بتل رویال» را عرضه خواهد دارد. نکته مهمی که این بازی را نسبت به سایر بازی ها متمایز می کند، این است که شخصیت اول این بازی یک مسلمان محجبه است و در دنیای بازی های این شرکت از آن استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شرکت نام این شخصیت مسلمان محجبه را «نور» گذاشته است که می توان آن را برای بازی انتخاب کرد. نور نماینده مسلمانان در جهان بازی اینترنتی است. این شرکت از طریق این شخصیت آداب و رسوم مسلمانان و سنت های آنها را در حرکات شخصی و لباس های آن نشان می دهد.

 

نکته قابل توجه این است که در بیشتر بازی های اینترنتی شرکت های مختلف که از فرهنگ عربی و اسلامی در بازی ها استفاده می کردند، شخصیت های اصلی مثبت نیستند. در سال های اخیر، بسیاری از شرکت ها در بازی های خود شخصیت های عربی یا مسلمان را مثبت نشان می دادند. به طوری که شخصیت «فرح» در بازی جدید « Modern Warfare»، «لیلی حسان» در بازی « Assassin’s Creed Origins »، «شاهین» در بازی « Tekken 7»، «رشید» در بازی « Street Fighter V»، «فارس جواد» در بازی « Unearthed: Trail of Ibn Battuta»، «صلاح الدین» در بازی « Civilization VI» و «زهره غفران» در « Battlefield 1» مثبت بودند.

 

حوادث این بازی رایگان در سال 2054 در شهر Neo Arcadia درجریان است. داستان مخصوص هر شخصیتی در کنار داستان اصلی که همه شخصیت ها را در برمی گیرد، ارایه می شود. در این بازی ایده های جدیدی مانند یک شهر کامل ساخته ارایه شده است که می توان وارد ساختمان های آن شد یا در آن رقابت کرد. این بازی برخلاف بازی های گروه بتل رویال است که در فضاهای بزرگ مسطح یا نیمه خالی ارایه می شود.

 

100 بازیکن می توانند در یک بازی رقابت کنند و شروع بازی را از یک مکان مشخص انتخاب کنند. به طوری که مکان سخت جوایز مفیدی را برای بازیکن دارد و مکان های آسان جوایز عادی را دارد. بازیکنان می توانند بین 9 منطقه در این بازی حرکت کنند.به همین دلیل رقابت بین بازیکنان شدید است.  

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: شخصیت اول محجبه بازی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تاثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تاثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه ای هستم و اتفاقا وقتی کسی که تشکیل خانواده می دهد و حرفه ای است، مسئولیتش بیشتر می شود. این موضوع تاثیری نداشته است.

کد خبر 847321 برچسب‌ها خبر مهم چهره‌های مشهور باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • مرد آمریکایی شرکت کننده در تظاهرات همبستگی با غزه مسلمان شد+ فیلم
  • ۲ ورزشکار و یک مربی قبل از ژوزه مورایس در ایران مسلمان شدند
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • مورایس تنها فردی نیست که در ایران مسلمان شد؛ نام جدید سرمربی سپاهان چه خواهد بود؟
  • «مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • عجیب‌ترین مجسمه؛ بزبز قندی محجبه در شهر کتاب؟! | تصویر