Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از تبریز، عزیز جوانپور صبح امروز در جلسه ویدئو کنفرانس با حضور معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد، اظهار کرد: «معاونان فرهنگی و دانشجویی برای جلوگیری از نارضایتی دانشجویان با فراهم کردن بسترهای مختلف و ایجاد کانال‌های مجازی و توسعه ارتباطات مانند افزایش کارکرد مراکز مشاوره و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای ارتباط مؤثر با دانشجویان و پاسخگویی مناسب به نیاز آنان در دانشگاه تلاش کنند.»

وی با بیان این مطلب که شیوع ویروس کرونا و محقق نشدن برخی از برنامه‌های دانشگاه و بروز مشکلات عدیده برای دانشجویان که منجر به کم‌رنگ شدن ارتباط حضوری آنان با دانشگاه شده، افزود: «کارکنان واحدهای دانشگاهی و مراکز دانشگاهی استان باید همکاری جدی و شایسته‌ای درباره پاسخ سریع به تماس‌های تلفنی دانشجویان در حوز‌ه‌های مختلف دانشگاه داشته باشند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به فرارسیدن ترم تابستان و به‌دنبال آن با رسیدن سال تحصیلی جدید عنوان کرد: «برگزاری کلاس‌ها به‌صورت مجازی در ترم تابستان نیازمند همکاری تنگاتنگ همه حوزه‌های دانشگاه در جذب حداکثری دانشجو در سال تحصیلی جدید است.»

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی نیز با تبریک دهه کرامت از تلاش‌ها و حضور ارزنده مسئولان و معاونان دانشگاه در انجام فعالیت‌های فرهنگی قدردانی کرد و گفت: «برقراری ارتباط قوی با خدا و توکل به او و ارتقای معرفت در این مسیر از ابزارهای اساسی پیشرفت فردی، اجتماعی و سازمانی است.»

حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده با اشاره به روایات و احادیث نبوی، واگذارکردن کارها به خدا و پناه بردن به حضرت ولی عصر(عج) را برای فائق آمدن بر شیطان مؤثر دانست و ادامه داد: «با رعایت موازین اخلاقی، دینی و تبعیت از آموزه‌های ارزشمند دینی و پرهیز از هرگونه تکبر و خودخواهی می‌توانیم در خدمت شایسته و خداپسندانه به ارباب رجوع، زیرمجموعه و همنوعان خود گام‌های بلندی را برداریم و فعالیت‌های فرهنگی را در جامعه و محل کار ترویج دهیم.»

سعید وحیدی مهر رئیس شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی هم با تأکید بر مطالب دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و رئیس نهاد نمایندگی رهبری، مطالب مطروحه را مانند «سوخت هسته‌ای فعالیت‌ها» برشمرد.

انتهای پیام/

167 / 167 مراکز مشاوره دانشجویی شیوع کرونا عزیز جوانپور دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مراکز مشاوره دانشجویی شیوع کرونا عزیز جوانپور دانشگاه آزاد اسلامی تبریز دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، گردهمایی ۳ روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور صبح امروز در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.

ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان در آئین افتتاحیه این همایش اظهار کرد: مدیران مراکز مشاوره و مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های کشور گرد هم جمع شده‌اند تا نظام مسائل جسمانی و روانی و اجتماعی جامعه دانشجویی را بحث و بررسی کنند زیرا جنس مسائل هر دانشگاه متفاوت و در حال تغییر است.

وی گفت: لازم است مدیران هم اندیشی داشته باشند و این تغییرات را در نظام مسائل بررسی و چالش‌ها را در جلسات و کمیسیون‌ها مطرح کنند و برای برون رفت از این چالش‌ها به راهکارهای اجرایی و محکم برسند.

وی بیان کرد: قطعاً دانشجویانی که وارد دانشگاه می‌شوند متولدین دهه ۸۰ هستند که سن نوجوانی را به تازگی پشت سر گذاشته‌اند و چالش‌هایی را پیش رو دارند که همکاران مشاوره دانشگاه‌ها هم نوع برخوردشان و هم تلاششان برای حل نظام مسائل دانشجویان متفاوت است که امیدواریم در این جلسات با استفاده از تجربیات و آخرین پژوهش‌ها و یافته‌هایی که به اشتراک می‌گذارند به شرایط بهتر دست پیدا کنیم.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش ضمن بیان ظرفیت‌های دانشگاه سیستان و بلوچستان، دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها را تشریح کرد.

غلامرضا رضایی افزود: قبل از انقلاب سیستان و بلوچستان کمترین بهره را از مراکز آموزش عالی داشت اما به برکت انقلاب اسلامی اکنون بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی این استان در حال تحصیل هستند و سرانه مراکز آموزش عالی در این منطقه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه سیستان و بلوچستان ۱۱ هزار دانشجو دارد، گفت: این دانشگاه در تمام شاخص‌های وزارت علوم در طول عمر انقلاب اسلامی رشد داشته است.

رضایی با اشاره به عملکرد مرکز مشاوره دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: مرکز بهداشت و مشاوره این دانشگاه نسبت به سال‌های قبل بسیار متحول شده است.

حجت الاسلام عبدالواحد بامری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این همایش اظهار کرد: این استان در میان افکار عمومی به عنوان رنگین کمان فرق و مذاهب به شمار می‌آید، شهدای شاخصی همچون شهید میرحسینی دارد و کوچک‌ترین شهید کشور شهید سبیل اخلاقی در نیکشهر است.

وی بیان کرد: یکی از رویش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی در استان، وجود این دانشگاه است که ۴۲۰ نفر هیأت علمی و ۵۰ استاد تمام دارد و در سال گذشته در میان رتبه بندی کشور رتبه ۱۲ را از لحاظ علمی و آموزشی کسب کرد.

مدیر مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه سیستان و بلوچستان، نیز در این همایش اظهار کرد: رویکرد دفتر مشاوره در ابتدا پیشگیرانه است که با استفاده از مشاوران و کارشناسان مربوطه در این راستا اقدام می‌کنیم.

زهرا نیکبخت افزود: ۱۲ مشاور و روانشناس در دانشگاه سیستان و بلوچستان راستای کمک به دانشجویان تلاش می‌کنند تا در ارائه خدمات به دانشجویان اقدامات ارزنده‌ای انجام شود.

کد خبر 6087577

دیگر خبرها

  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی