Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@03:17:11 GMT

ظریف وخیابانی به مجلس می‌روند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۴۰۶۵

ارائه گزارش محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در مورد مسائل سیاست خارجی و دیپلماسی اقتصادی در سال جهش تولید و گزارش حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد عملکرد آن وزارتخانه در سال جهش تولید در دستور کار مجلس قرار دارد. ناطقان: گزارش کمیسیون تحقیق در مورد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و انتخاب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با پیشنهاد هیئت رئیسه مجلس نیز در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نمایندگان در جلسات علنی هفته جاری ضمن استماع گزارش وزرای خارجه و بهداشت و سرپرست وزارت صمت، رییس کمیسیون اصل ۹۰ را انتخاب می‌کنند.

جلسات علنی مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلی یک هفته ای جهت سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه در دو روز یکشنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود.

ارائه گزارش محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در مورد مسائل سیاست خارجی و دیپلماسی اقتصادی در سال جهش تولید و گزارش حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد عملکرد آن وزارتخانه در سال جهش تولید در دستور کار مجلس قرار دارد.

همچنین سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد عملکرد آن وزارتخانه به ویژه در مقابله با ویروس کرونا گزارشی ارائه داده و تقاضای عده‌ای از نمایندگان در مورد تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و بهبود فضای کسب و کار نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

گزارش کمیسیون تحقیق در مورد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و انتخاب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با پیشنهاد هیئت رئیسه مجلس نیز در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.
منبع: عصر ایران برچسب ها: طریف ، نمکی ، مجلس ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طریف نمکی مجلس ناطقان سال جهش تولید مجلس قرار دستور کار هفته جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان

ایسنا/لرستان معاون اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

سیروس ابراهیمی در حاشیه جلسه تنظیم بازار که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، کارگروه تنظیم بازار را یکی از کارگروههای مهم عنوان کرد و افزود: در این کارگروه معمولا مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت و نظارت مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان عنوان کرد: یکی از مسائلی که با آن مواجه هستیم تولید گوشت مرغ بیش از نیاز استان است که باید به دیگر استان‌ها صادر شود، چالش بعدی ۱۰ درصد ارزش افزوده است که محل اختلاف سازمان جهاد کشاورزی و امور مالیاتی است که باید بررسی شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، گفت: کارخانجاتی که به تعهد خود در خصوص تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند سهمیه گندم آن‌ها قطع می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت