Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@19:15:36 GMT

رشد 5522 درصدی تعداد روستاهای دارای ADSL در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۴۴۷۶

رشد 5522 درصدی تعداد روستاهای دارای ADSL در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان ، از رشد پنج هزار و ۵۲۲ درصدی تعداد روستاهای دارای ADSL در استان خبر داد و گفت: جلب رضایت مشتریان از اولویت‌های مخابرات کردستان است.

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اهمیت و نقش سرویس‌ها و محصولات مخابراتی در زندگی روزمره مردم اظهار کرد: بر اساس رسالت کاری و جلب رضایت مشتریان، در حوزه توسعه و گسترش تعداد روستاهای دارای ADSL اقدامات چشمگیری در روستاهای استان صورت گرفته است که رشد پنج هزار و ۵۲۲ درصدی این شاخص مهر تاییدی براین مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های لازم برای ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات حوزه ADSL در روستاهای استان اعلام کرد: ارائه خدمات مخابراتی در قالب اصل مشتری‌مداری و اجرای عدالت اجتماعی یکی از اهداف مخابرات منطقه است که در تحقق آن موفق عمل کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه عصر حاضر به واسطه بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی، «عصر اطلاعات و ارتباطات» نامیده شده است، یادآور شد: بدون شک محصولات و سرویس‌های مخابراتی نقش تعیین کننده‌ای در پیشرفت و توسعه همه جانبه استان و حتی کشور دارد.

506 روستای کردستان اینترنت دارند

مدیر مخابرات منطقه کردستان، با اعلام این مطلب که طی چند سال گذشته تعداد روستاهای دارای ADSL، از 9 روستا به 506 روستا افزایش یافته است، یادآور شد: این مهم با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده و در نظر گرفتن اولویت‌های کاری، فنی و توپوگرافی  مناسب برای اجرای توسعه و زیرساخت‌های لازم در روستاها محقق شده است.

حکمت با اشاره به رشد پنج هزار و 522 درصدی، توسعه ADSL در روستاهای کردستان افزود: این آمار نشان‌دهنده بیلان کاری چشمگیر و موفق مخابرات منطقه در راستای فراهم کردن شرایط لازم برای بهره‌مندی روستانشینان از سرویس‌های مخابراتی است.

بسترهای مخابراتی شبانه‌روز در اختیار مشتریان روستاهاست

وی اضافه کرد: بسترهای مخابراتی همچون همیشه به صورت 24 ساعته در اختیار مشتریان مخابرات در روستاها قرار دارد که استقبال و بهره‌گیری از این سرویس ها ،رضایتمندی آنها را از خدمات مخابراتی بیان می کند. 

حکمت به تشریح شرایط کنونی جامعه که همه به نوعی درگیر ویروس کوید 19هستند، پرداخت و افزود: امیدوارم مشتریان مخابراتی کارهای روزمره خود را که نیازمند استفاده از بستر دیتا است را به صورت مجازی و آنلاین انجام دهند تا مانع ورود این ویروس به مناطق پاک همچون روستاها شوند.

وی همچنین تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌ها ،ارتقاء کیفیت و کمیت محصولات مخابرتی در روستاها یکی از برنامه‌های مخابرات منطقه کردستان است که در تدوین پروژه‌های مخابراتی به آن توجه ویژه شده است.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان رضایت مشتریان روستاها آزاد حکمت مدیر مخابرات تعداد روستاهای دارای مخابرات منطقه سرویس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب لرستان هشت مصوبه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان داشته است که شش مورد از آنها در حوزه فاضلاب و دو مورد در حوزه آب است، اظهار داشت؛ مشکلی که در لرستان وجود دارد این بوده که هیچ‌کدام از شهرهای استان آب شرب پایدار ندارند.

وی با اشاره پیشرفت ۷۵ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد، پیشرفت ۶۸ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب بروجرد، پیشرفت ۴۴ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب دورود، پیشرفت ۶۷ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب کوهدشت و پیشرفت ۹۵ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب پلدختر، عنوان کرد: همچنین یکی دیگر از طرح‌ها، پروژه «قمرود» است که تا کنون هیچ اعتباری برای آن اختصاص پیدا نکرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، ادامه داد: بخشی از این پروژه در لرستان از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا و برخی از روستاها از آب شرب بهره‌مند شده‌اند، گفت: همچنین آبرسانی به شهر «شاپورآباد» الیگودرز در قالب این پروژه تا کنون عملیاتی شده است.

اکبریان، افزود: مابقی پروژه آبرسانی به روستاها در قالب طرح «قمرود» اعتباری برای تکمیل ندارند.

کد خبر 6087679

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان