Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:38:51 GMT

کمک به محرومان سیره معصومین (ع) و اجرای آن الزامی است

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۴۶۹۹

کمک به محرومان سیره معصومین (ع) و اجرای آن الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما در آئین تجلیل از فعالان جهادی با عنوان «کنارتم، همسایه» که به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد، بر لزوم بسط و گسترش کمک‌های خیّران به محرومان تأکید کرد و گفت: لزوماً سیره ائمه معصومین (ع) کمک به محرومان و نیازمندان بوده است و ما باید براساس دستورات آن بزرگواران محرمان جامعه را دریافته و کمک‌های لازم را برای تعادل زندگی آنها معمول بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به عظمت امام در جامعه تأکید کرد: اگر امام نبود هیچ موجودی تفسیر نمی‌شد، یعنی تفسیر و نشر جهان هستی با امام است، لذا وقتی حضرت رضا (ع) در نیشابور، روایت مشهور سلسله‌الذهب را تفسیر می‌فرمود، تفسیر کلمه لا اله الا الله را مشروط به امامت دانسته و شرط درک آن‌را مقام ولایت و امامت می‌داند.

امام جمعه کرمانشاه متذکر شد: نکته مهم این است که این نکته‌هایی که فرا روی زندگی قرار می‌گیرد، همه تذکر است، زیرا بدترین بلا برای آدمی غفلت و بهترین حالت تذکر است.

کد خبر 4965484

منبع: مهر

کلیدواژه: ایت الله علما کرمانشاه دهه ولایت ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت بیرجند شهرکرد ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی

بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (7 اردیبهشت)
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (6 اردیبهشت)
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (5 اردیبهشت)