Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت اسنپ به منظور تأمین مالی پایدار برای حمایت دائمی از رانندگان خود تفاهم‌نامه‌ای را با بانک قرض الحسنه رسالت به امضا رساند.

این تفاهم‌نامه آغاز یک همکاری بلندمدت برای تامین مالی بسته‌های حمایتی از رانندگان این تاکسی اینترنتی خواهد بود. اعطای انواع وام‌های حمایتی اسنپ به رانندگانش، از جمله وام‌های حمایتی رانندگانی که به کرونا مبتلا شده‌اند یا به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا به مشکلات مالی برخورده‌اند، از طریق کانون‌های همیاری اجتماعی تأمین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان اولین بانک دیجیتال و بدون شعبه کشور با ارائه خدمات الکترونیک و زیربنایی بانک‌داری مجازی به اسنپ این امکان را می‌دهد تا با حداقل رفت‌وآمدها بتواند مراحل تخصیص وام به رانندگان خود را به انجام برساند.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این تاکسی اینترنتی در نظر دارد، از طریق همکاری با بانک قرض الحسنه رسالت، تامین اعتبار وام‌های دیگری را به این گروه از کاربرانش در دستور کار قرار دهد. اسنپ امیدوار است با این روش بتواند به یک راهکار بلندمدت برای حمایت مالی از رانندگان خود دست پیدا کند و میزان رضایت‌ فردی را در ناوگانش بیش از پیش افزایش دهد.

گفتنی است، پس از شیوع کرونا و تحت‌الشعاع قرار گرفتن درآمدزایی افراد فعال در حوزه حمل‌ونقل، اسنپ به آن دسته از رانندگانی که به بیماری کرونا مبتلا شدند مبلغ ۵۰ میلیون ریال وام حمایتی بدون بهره و به ۵هزار نفر از رانندگان فعالش مبلغ ۲۰میلیون‌ ریال وام حمایتی بدون بهره پرداخت کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اسنپ رانندگان اسنپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلیل میر عظیمی بعد از ظهر یک شنبه در نشست با فرماندار رشت به تشریح اهداف و برنامه‌های این مجموعه پرداخت و اظهار کرد: خدمات رسانی کانون پرورش فکری در بستر بیش از ۶۰ عنوان فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی انجام می‌شود.

میرعظیمی در ادامه به نیروهای انسانی کانون اشاره و با متعهد و توانمند توصیف‌کردن آنان افزود: موفقیت مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری این نهاد در رقابت‌های بین المللی، کشوری و استانی، بیان‌گر این توانمندی‌ها است.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه که تربیت نسلی هنرمند، مؤمن و در تراز انقلاب، نیازمند تلاش هم زمان فعالان فرهنگی و توجه مسؤولان و تصمیم‌گیران است، اضافه کرد: برای پیشبرد اهداف، حمایت‌های بی‌دریغ معنوی و اختصاص منابع مالی مناسب ضرورت دارد.

وی با ناکافی خواندن منابع مالی تخصیص یافته به مراکز فرهنگی هنری ۶ گانه کانون رشت طی ۲ سال گذشته گفت: ابعاد فعالیت‌های کانون پرورش فکری بر لزوم حمایت هر چه بیشتر از این مجموعه تاکید دارد.

میرعظیمی در ادامه صحبت‌های خود به برخی فعالیت‌های کانون در مراکز فرهنگی هنری و در سطح شهرستان اشاره و از حضور مؤثر این مجموعه در نمایشگاه هفته دفاع‌مقدس و حضور مستمر همکاران کانون در نمایشگاه «شهر باران، شهر قرآن» در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۳ سخن‌به‌میان‌آورد.

وی افزود: معرفی کانون استان گیلان به عنوان دبیر کمیته کودک و نوجوان کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان گیلان و گشایش دبیرخانه این این کمیته در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ شهرستان رشت، بخشی از فعالیت‌های مؤثر کانون در عرصه فرهنگ به‌شمارمی رود.

میرعظیمی نقش کانون را در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مقابله با تهدیدهای فضای مجازی متوجه نسل کودک و نوجوان با اهمیت خواند و ضمن تشریح برنامه‌های این مجموعه برای همراه سازی خانواده‌ها با فعالیت‌های مربیان کانون ادامه‌داد: برای توفیق فرهنگی، ورود خانواده‌ها به این عرصه ضروری است.

مدیرکل کانون استان گیلان هم‌چنین، از برپایی کارگاه‌های فرزندپروری و مهارت‌آموزی در مراکز فرهنگی هنری کانون صحبت‌کرد و این فعالیت‌ها را بخشی از حرکت‌های تأثیرگذار کانون در توان‌مندسازی نسل کودک و نوجوان دانست.

وی بر لزوم حمایت مسؤولان از تکمیل ساختمان در حال احداث کانون شهرستان خمام و از راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری کانون در مسکن مهر شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: در پایان از فرماندار برای بازدید از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دعوت کرد.

کد خبر 6097391

دیگر خبرها

  • یک افسر روسی، مسئول آموزش رانندگان در تهران قدیم!
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد