Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@17:39:37 GMT

تصادف مرگبار در محور منوجان - بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۶۰۱۳

تصادف مرگبار در محور منوجان - بندرعباس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش ۲ ساعته نجاتگران پایگاه امدادونجات بین شهری شهرستان منوجان در عملیات رهاسازی ۴ پیکر بی جان از پژو ۴۰۵ در حادثه محور "منوجان – بندرعباس" خبر داد. 

به گزارش جماران، رضا فلاح در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: در پی وقوع حادثه برخورد کامیونت ایسوزو و پژوه ۴۰۵ در محور "منوجان – بندرعباس" بلافاصله نجاتگران پایگاه امدادونجات بین شهری منوجان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به جان باختن ۴ سرنشین پژو ۴۰۵ و اعزام یک تیم امدادی به محل حادثه افزود: نجاتگران هلال احمر توسط تجهیزات امدادونجات جاده ای (ست سبک و هیدرولیک) به مدت ۲ ساعت، پیکر بی جان این چهار سرنشین را از داخل خودروی آسیب دیده رها سازی کردند و به عوامل مربوطه تحویل دادند.

اخبار مرتبط تصادف مرگبار اتوبوس و مینی بوس در اتوبان ساوه تصادف مرگبار در محور لردگان به بروجن تصادف مرگبار در جاده یاسوج به اصفهان تصادف مرگبار در ابرکوه تصادف مرگبار پژو با تیربرق در شهرک‌غرب+ تصاویر

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا تصادف مرگبار سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تصادف مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حمید محبوبی اظهار کرد: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه‌بخش بود.

محبوبی تصریح کرد: پس از چهار ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه‌دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش‌بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن‌کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت