Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@02:47:49 GMT

مسیرهای منتهی به دریاچه ارومیه مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۶۳۱۶

مسیرهای منتهی به دریاچه ارومیه مسدود شد

فرماندار ارومیه از مسدودسازی مسیرهای منتهی به سواحل دریاچه ارومیه به‌دلیل افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا خبر داد و گفت: خودمراقبتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به همراه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهم‌ترین اقدام در زمینه مدیریت و مقابله با شیوع ویروس کرونا است

به گزارش جماران، علیرضا ملامحمدی‌زاده با اشاره به افزایش تعداد مسافران در سواحل دریاچه ارومیه با توجه به وضعیت قرمز استان از نظر شیوع ویروس کرونا، گفت: از روز گذشته مسیرهای منتهی به سمت سواحل از دریاچه از طرف شهر ارومیه مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتشار تصاویری از تجمع مردم در سواحل دریاچه ارومیه، عنوان کرد: این قسمت مربوط به بخش پایین میان‌گذر شهید کلانتری دریاچه ارومیه است که در حوزه استان آذربایجان‌غربی قرار ندارد.

ملامحمدی‌زاده گفت: با توجه به باز بودن این منطقه و حضور مردم ارومیه نیز در این قسمت، امروز از طریق هماهنگی با فرمانداری ایلخچی در استان آذربایجان‌شرقی، حکم پلمب این منطقه نیز اخذ شده است.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه خودمراقبتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به همراه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهم‌ترین اقدام در زمینه مدیریت و مقابله با شیوع ویروس کرونا است، عنوان کرد: از امروز شنبه محدودیت‌های جدیدی اعمال شده که امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم زنجیره انتقال کرونا را قطع کنیم.

اخبار مرتبط توزیع 1200 بسته بهداشتی مقابله با کرونا بین جانبازان سردشت آیا شرایط دریاچه‌ی ارومیه پایدار است؟ پیش بینی شرایط ناپایدار برای دریاچه ارومیه خشکسالی دریاچه ارومیه سرطان زا نیست انتقال 3.8 میلیارد متر مکعب آب به دریاچه ارومیه

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا دریاچه ارومیه کرونا آذربایجان غربی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دریاچه ارومیه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر اتصال 5 رودخانه به دریاچه ارومیه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 بارش شدید باران و رهاسازی گسترده آب باعث شده ورود آب به دریاچه ارومیه از طریق پنج رودخانه پیوسته شود. ویدیویی دیدنی از لحظۀ اتصال 5 رود با دریاچۀ ارومیه را با جزئیات می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • (ویدئو) لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • فیلم | تصاویر هوایی از لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • تصاویر اتصال 5 رودخانه به دریاچه ارومیه
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد