Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف 2 میلیارد و 590 میلیون تومان کالای قاچاق و سوخت طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

سردار ولی‌ا.. رضایی‌نژاد در تشریح عملکرد و فعالیت‌های سه ماهه نخست سال جاری سه پایگاه دریابانی بوشهر، گناوه و کنگان به کشف ۲۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق و سوخت اشاره کرد و گفت: در سال جهش تولید و حمایت از تولیدات داخلی و تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در راستای شعار امسال، دریابانان این استان با تلاش بیش از پیش و در رسیدن به این هدف مهم با انجام عملیات‌های متعدد دریایی موفق به متلاشی ساختن ده‌ها باند قاچاق کالا و فرآورده‌های نفتی در سه ماهه اول سال ۹۹ گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقدامات و تلاش شبانه‌روزی دریابانان استان طی ۳ ماهه اول امسال توانسته‌ مواد سوختی، گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی، دارو و تجهیزات پزشکی، انواع لوازم برقی و خانگی، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و ...کشف و ضبط نماید.

لازم به توضیح است دریابانان استان بوشهر در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر، قریب به ۵۷۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و در این رابطه تعداد یک فروند شناور قاچاقچیان توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در ادامه افزود: در سه ماه گذشته در مجموع ۱۵ فروند شناور متخلف و همچنین ۶ دستگاه وسیله نقلیه توقیف و ۱۳ نفر قاچاقچی کالا نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

وی در پایان با قدردانی از تعامل خوبی که مرزنشینان استان بوشهر با فرماندهی مرزبانی استان جهت تأمین نظم و امنیت و مبارزه با پدیده شوم قاچاق و قاچاق فروشی اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امنیت خوبی در مرزهای دریایی خلیج نیلگون همیشه فارس برقرار شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0035Ug

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کشف سوخت قاچاق استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود

سرهنگ ابراهیمی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و اقتصادی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان هشترود در محور‌های مواصلاتی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند.

وی افزود: پس از دستور ایست پلیس و توقف خودرو در بررسی بار آن مشخص شد حامل ۷۰۰ کارتن تخم مرغ فاقد مجوز بهداشتی و سایر مدارک قانونی است.

فرمانده انتظامی هشترود اضافه کرد: کامیون حامل ۷ تن و ۹۴۵ کیلوگرم تخم مرغ به ارزش ۴ میلیارد ریال بود که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی همراه راننده به مراجع قضایی معرفی شد.

 وی تصریح کرد: پلیس با کسانی که بهداشت و سلامت عمومی جامعه را با رفتار‌های نادرست به منظور کسب منفعت شخصی به مخاطره بیندازند برخورد محکم و قانونی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس