Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از 10 نفره شدن شوک مثبتی به تیم ما وارد شد، تلاش مضاعفی داشتیم و گل قشنگی هم زدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی  در نشست خبری بعد از دیدار پرسپولیس و شاهین اظهار داشت: ما به دنبال گرفتن 3 امتیاز این بازی بودیم ولی در نیمه اول خوب کار نکردیم چون سرعت بازی پایین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتوانستیم از فضاها استفاده کنیم و موقعیت خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

وی افزود: بعد از 10 نفره شدن شوک مثبتی به تیم ما وارد شد و تلاش مضاعفی داشتیم و گل قشنگی هم زدیم و موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. این 3 امتیاز برای ما خیلی حساس بود. این برد را به هواداران پرسپولیس که جای آنها خالی بود تبریک می‌گویم. ای کاش آنها از نزدیک بازی ما را می‌دیدند ولی شک ندارم دعای خیر آنها دنبال ما است. از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که با انگیزه بالاتر و برد وارد زمین شدند، هر چند که 10 نفره بودند. یک پنالتی هم به سود ما اعلام نشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد وحید کاظمی تصریح کرد: اعتراضات به این دلیل بود که داور این حس را برای ما به وجود آورد که تصمیمات دوگانه است. همان حرکت کمال کامیابی‌نیا را بازیکن حریف هم انجام داد اما اینکه چرا رنگ کارت‌ها متفاوت بود، جای سوال دارد. البته اعتراضات ما طبیعی بود اما باید تصمیمات داور را کارشناسی کنیم. امیدوارم حق با داور بوده و تصمیماتی که او گرفت، درست باشد.

وی در خصوص اینکه آیا پنالتی درست بود یا خیر گفت: من از صحنه خیلی دور بودم. باید در این خصوص با بازیکن تیممان صحبت کنم.

گل‌محمدی در خصوص عملکرد ترابی گفت: در نیمه اول اصلا خوب نبودیم ولی در نیمه دوم فرق کردیم. ترابی هم خیلی زحمت کشید و از فضاها استفاده کرد. من از او و بچه‌های دیگر تیم هم تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص نیمکت نشینی سیدجلال حسینی که عجیب به نظر می‌رسد، عنوان کرد: این اصلا سوال نیست! شما در حال قضاوت کردن هستید و به جای یک نفر دیگر سوال می‌کنید!

وی در خصوص اعتراض چند باره در جریان بازی  به داور گفت: من اعتراضی نداشتم و یک صحبت دوستانه با او کردم، فقط دوست داشتم توضیح بدهد که دلیل تصمیمی که گرفته چه بوده است.

گل‌محمدی در خصوص اتفاقات رخ داده برای تیم استقلال و برخی تیم‌ها که مدعی هستند بازیکنانشان کرونا گرفته‌اند یادآور شد: فدراسیون باید بررسی خوب داشته باشد و یک آزمایشگاه معتبر معرفی کند تا از بازیکنانی که می‌گویند کرونا گرفته‌اند دوباره آزمایش بگیرد. یک آزمایشگاه معتبر می‌تواند صحت و سقم همه چیز را مشخص کند. اگر قرار باشد هر باشگاهی بگوید ما N نفر کرونایی داریم کار درست نیست.

سرمربی پرسپولیس در خصوص حضور اسکوچیچ در ورزشگاه گفت: او مربی تیم ملی است و همین که به ورزشگاه می‌آید و بازی را تماشا می‌کند می‌تواند به او کمک زیادی کند.

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی فوتبال ورزشی پرسپولیس و شاهین بوشهر خبرگزاری فارس فارس بیرانوند گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: برای ما مهم این است که به هر مرحله جام حذفی مثل یک فینال نگاه کنیم و تمام تلاش خودمان را انجام بدهیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمهران موسوی بعد از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر. بازی عجیبی بود. اگر بخواهیم ضربات پنالتی را هم محاسبه کنیم سه مرتبه در این مسابقه کامبک زدیم. خدا را شکر این تماشاگرانی که آمدند برای ما سنگ تمام گذاشتند و با خوشحالی از ورزشگاه خارج شدند. خدا را شکر بازی امروز ما با نتیجه همراه شد و دوباره پرسپولیس را حذف کردیم.

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

 

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم در مورد اعتراض اعضای تیمش روی صحنه گل اول پرسپولیس و برخورد ارونوف با وی، افزود: در آن صحنه خیلی به داور اعتراض کردیم. به زعم ما خطا بود، اما به زعم داور اینطور نبود. آنهایی که روی نیمکت بودند مشاهده کردند که واقعاً ارونوف مرا هُل داد. الان در مورد داوری چیزی بگوییم با محرومیت مواجه می‌شویم، ولی واقعاً کمبود VAR از همه جهت مشخص است. حالا هم نمی‌گویم اشتباه داور عمدی بود، ولی واقعاً آن صحنه خطا بود. اگر کمک داور ویدیویی وجود داشت این مشکلات حل می‌شد.

«وقتی آلومینیوم از پرسپولیس دو گل دریافت کرد، کمتر کسی فکر می‌کرد که تیم شما برنده شود.»، موسوی در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما نقطه مقابل این بازی را هم داشتیم، ما در بازی مقابل استقلال خوزستان که 2 بر صفر جلو بودیم، 3 بر 2 شکست خوردیم. آقای حسینی در رختکن این را گفت که در فوتبال ممکن است هزار اتفاق بیفتد. بازیکنان ما در 90 دقیقه و 120 دقیقه تلاش خود را کردند. خدا را شکر زحمات ما به نتیجه نشست و با تمرکز توانستیم پنالتی بزنیم. گلر ما در ضربات پنالتی خوب عمل کرد و توانستیم نتیجه را برای خودمان بکنیم.

موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم اراک می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: از الان پیش‌بینی کردن درست نیست، ولی پله، پله جلو می‌رویم. در جام حذفی هر بازی یک فینال است و مهم این است که به نقطه آخر برسید، چون اگر به نقطه آخر برسید و جام نگیرید، یک شکست خورده بزرگ هستید. برای ما مهم این است که به هر مرحله مثل یک فینال نگاه کنیم و تمام تلاش خودمان را انجام بدهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز