Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا که رقابت شدیدی برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا دارند دیدارهای دشواری در خانه حریفان برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته سی و چهارم لالیگا اسپانیا امروز و بامداد فردا با برگزاری 4 دیدار پیگیری می‌شود که دو دیدار از این بازی‌ها مهم و در تعیین قهرمان این فصل تأثیر زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید صدرنشین در خانه بیلبائو رتبه هشتمی بازی دارد. دیداری دشوار برای شاگردان زین‌الدین زیدان که باید در خانه حریفی به پیروزی دست یابند که از امتیاز میزبانی به خوبی بهره می‌برد و به سادگی امتیاز از دست نمی‌دهد.

در دیگر بازی مهم این هفته بارسلونا در خانه ویارئال بازی خواهد کرد. شاگردان کیکه ستین در سه بازی اخیر مقابل حریفان متوقف شدند تا فاصله‌شان با رئال مادرید به 4 امتیاز برسد و امیدهایشان برای قهرمانی کم شود. ویارئال تیم پنجم جدول است و بدون تردید انگیزه زیادی برای شکست بارسلونا دارد.

شب گذشته سه بازی در چارچوب هفته سی و چهارم برگزار شد و در جریان این بازی‌ها سلتاویگو مقابل بتیس به تساوی یک بر یک رسید، وایادولید مقابل آلاوز یک بر صفر برنده شد و والنسیا در خانه گرانادا با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید لالیگا ویارئال بیلبائو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد

مدافع ۳۰ ساله بایرن مونیخ در بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل گوئریرو که در جریان شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان دچار مصدومیت شد و در دقیقه 17 جای خود را به لئون گورتسکا داد، به نظر می‌رسد نمی‌تواند در بازی‌های باقیمانده فصل جاری برای باواریایی‌ها به میدان برود.

باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای در تشریح آخرین وضعیت مدافع چپ خود اعلام کرد؛ رافائل گوئریرو از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت رباط و کپسول شده است و در بازی‌های پیش رو غایب خواهد بود.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

به این ترتیب این مدافع پرتغالی به طور حتم بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. شاگردان توخل در حالی چهارشنبه شب در برنابئو به مصاف رئال می‌روند که در بازی رفت به تساوی 2-2 مقابل این تیم دست یافتند.

بایرن پس از بازی با رئال مادرید، تنها دو بازی دیگر در بوندس‌لیگا مقابل تیم‌های ولفسبورگ و هوفنهایم خواهد داشت و پرونده این فصل برای‌شان بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توخل: پیروزی در برنابئو غیرممکن نیست؛ سرمربی بایرن مونیخ با نتایج قضاوت می‌شود
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم
  • سیمون مارسینیاک، داور جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • با اعلام رسمی بایرن مونیخ؛ رافائل گریرو بازی حساس با رئال مادرید را از دست داد
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید