Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:02:35 GMT

رئیس سابق کنست: ترامپ طرح الحاق را متوقف کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۳۰۷۹

رئیس سابق کنست: ترامپ طرح الحاق را متوقف کرد

رئیس سابق کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اعلام کرد که این دونالد ترامپ بود که طرح الحاق را متوقف کرد، چراکه دیگر زمان برای این اقدام مناسب نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از رای‌الیوم، ابراهام بورگ، رئیس سابق کنست روز جمعه در مصاحبه‌ای با روزنامه ایتالیایی “IL fatto Quotidiano” اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا طرح الحاق را متوقف کرد، چراکه او زمانی برای کمک به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل جهت نجات خودش با الحاق کرانه باختری و دره اردن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ترامپ و نتانیاهو جنون خودشیفتگی دارند و افرادی بی وجدان و بی اخلاق هستند. فقط برای آنکه خودشان را نجات دهند و در قدرت بمانند، حاضرند علیه هر شخصی دست به کودتا بزنند.

رئیس سابق کنست تصریح کرد: اگر غیرممکن نباشد، بسیار دشوار است که پیش‌بینی‌هایی در مورد سیاست الحاق مطرح شود، چراکه شفافیتی در خصوص این طرح وجود ندارد. هیچ کس آن را به صورت دقیق نمی‌داند.

پیشتر مسئولان آمریکایی اعلام کردند که نشست‌های سه روزه در کاخ سفید میان معاونان دونالد ترامپ درخصوص اینکه آیا واشنگتن به اسرائیل چراغ سبز جهت الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری اشغالی نشان می‌دهد یا خیر، برگزار شد که این نشست‌ها بدون اتخاذ تصمیم نهائی پایان یافت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الحاق کرانه باختری رئیس سابق کنست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی بعد از ظهر یکشنبه در یادواره شهدای معلم و دانش آموز قرچک طی سخنانی اظهار داشت: مقام و رسالت معلم یک موضوع بسیار مقدس است به همین جهت پیامبر اکرم (ص) مقام آموزگاران را از دانشمند والاتر دانسته چراکه معلم دل‌ها را باز می‌کند، می‌سوزد تا به دیگران بیاموزد.

وی اضافه کرد: شهادت معلم اسوه، شهید دانش و بینش عاملی شد تا این روز را به نام معلم نامگذاری کنند چراکه شهید مطهری معلم دین و دانش در راه خدا بود، نتیجه معلمی با دیدگاه الهی، هدایت و سعادت جامعه است چراکه معلم رهبر افکار و رفتار نسل مستعد است.

امام جمعه قرچک گفت: سعی کنیم برای فرهنگ سازی و سعادت دنیا و آخرت خودمان تأثیرگذار باشیم، تأثیرگذاری وظیفه همه افراد در جامعه است و این موضوع در بین معلمین، بسیجیان، مدیران، مسئولین اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6097603

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین